Yamaha YZF-R125
Litujeme ale toto zboží již není dostupné
Je tu motocykl, který vyčnívá vysoko nad ostatní. V žilách závodního modelu YZF-R125, jenž je vaší vstupenkou do nejexkluzivnějšího motocyklového klubu, koluje DNA legendární řady R značky Yamaha.
Akční nabídka je platná do 30.6.2019, nebo do v yprodání zásob.
Tento pozoruhodný motocykl byl vyvinut za použití stejné vyspělé technologie, díky které patří naše modely řady R s větším objemem mezi jedny z nejuznávanějších motocyklů na silnici i na závodním okruhu.
Díky prvkům, jako je radikální kapotáž, obrácená přední vidlice, hliníková kyvná vidlice, kapalinou chlazený motor s krátkým zdvihem a systém ABS, vás model YZF-R125 rozhodně nenechá chladnými.
- Absolutně dokonalý supersport 125 ccm
- DNA legendární závodní řady R
- Aerodynamický kryt s dvojitými předními světly inspirovaný modelem R6
- Sání vzduchu závodního typu mezi předními světly
- Obrácená přední vidlice s vysokou tuhostí
- Multifunkční přístrojový panel LCD
- Vysoce účinný systém vstřikování paliva
- Lehká závodní kola s paprsky ve tvaru Y
- Špičkový radiální přední třmen s plovoucím kotoučem
- Vylepšený systém zadního odpružení pro zvýšené pohodlí
- Kovaný hliníkový zadní brzdový pedál a páčka řazení
- K dostání s volitelným ABS
Příslušenství ZDE
Kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec
Kapalinou chlazený čtyřtaktní motor o objemu 125 ccm s vysokootáčkovou konfigurací s krátkým zdvihem je napojený na plynulou 6stupňovou převodovku, čímž dosahuje mimořádně citlivého zrychlení. Model YZF-R125 vybavený vysoce účinným systémem vstřikování paliva zajišťuje vzrušující výkon a vynikající úsporu paliva.
Komponenty lehkého hliníkového rámu
DNA řady R prozrazuje lehká a nesmírně pevná hliníková kyvná vidlice, která zajišťuje přesné ovládání a spolehlivé držení na silnici. Vylepšené zadní spojení poskytuje ještě větší jízdní pohodlí a díky brzdovému pedálu, páčce řazení a stupačkám spolujezdce, jež jsou všechny z hliníku, nabízí model YZF-R125 špičkovou specifikaci.
Multifunkční přístrojový panel LCD
Model YZF-R125 je vybaven jedním z nejpropracovanějších přístrojových panelů LCD mezi motocykly s objemem 125 ccm. Jeho ucelený podsvícený displej v moderním provedení obsahuje digitální tachometr se sloupcovým otáčkoměrem, údaje o množství a spotřebě paliva či počítadlo ujeté a dojezdové vzdálenosti.
Kapotáž vycházející z řady R
Díky agresivně vyhlížejícímu krytu s dvojitými předními světly a saním vzduchu uprostřed není pochyb o tom, že nejnovější model YZF-R125 čerpá z odkazu řady R. Přední kapotáž zajišťuje tomuto špičkovému supersportu kubatury 125 ccm vzhled a chování velkého stroje. Hladká aerodynamická kapotáž protíná vzduch a nabízí maximální požitek z jízdy.
Obrácená vidlice s vysokou tuhostí
Stejně jako model YZF-R1 či model YZF-R6, který vyhrál mistrovství světa, je i motocykl YZF-R125 vybaven obrácenou přední vidlicí nabízející vysoký stupeň pevnosti pro přesné a citlivé ovládání. Pro zdůraznění závodního odkazu řady R byl model YZF-R125 vybaven předním blatníkem s karbonovým vzhledem, který motocyklu dodává charakter velkého stroje.
Lehká závodní kola
Lehká kola využívají závodní konstrukci více tenkých paprsků ve tvaru Y, které přispívají k nízké neodpružené hmotnosti, a tím k citlivému odpružení a přesnému ovládání. A díky přední pneumatice 100/80-17 a široké zadní pneumatice 130/70-17 je tento supersport 125 ccm stvořen pro dokonalé projíždění zatáček.
Vysoce kvalitní brzdy se systémem ABS
Zdokonalený systém brzd modelu YZF-R125 je inspirován modely řady R s větším objemem. Špičkový radiálně připevněný třmen s plovoucím kotoučem o průměru 297 mm je navržen pro silný a spolehlivý brzdný účinek a vynikající počáteční odezvu.
Motor | |
Typ motoru | Čtyřtaktní jednoválec, 4 ventily, SOHC |
Chlazení motoru | Kapalinou |
Zdvihový objem | 124,66 ccm |
Vrtání x zdvih | 52 x 58,6 mm |
Kompresní poměr | 11,2 : 1 |
Maximální výkon | 11,0 kW (15 k) při 9 000 ot. / min |
Maximální kroutící moment | 12,24 Nm při 8 000 ot. / min |
Systém mazání | Olejová náplň |
Příprava paliva | Elektronické vstřikování |
Typ spojky | Vícelamelová v olejové lázni s vinutými pružinami |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | Šestistupňová se stálým převodem |
Sekundární převod | Řetěz |
Objem palivové nádrže | 13,8 l |
Objem olejové náplně | 1,15 l |
Podvozek | |
Rám | Ocelový Deltabox |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Přední zdvih | 130 mm |
Systém zadního odpružení | Centrální pružící a tlumící jednotka typu Monocross |
Zadní zdvih | 125 mm |
Přední brzda | Kotoučová Ø 292 mm |
Zadní brzda | Kotoučová Ø 230 mm |
Přední pneumatika | 100/80-17 M/C |
Zadní pneumatika | 130/70-17 M/C |
Rozměry | |
Délka | 2015 mm |
Šířka | 660 mm |
Výška | 970 mm |
Výška sedla | 818 mm |
Rozvor | 1355 mm |
Minimální světlá výška | 155 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 138 kg |