Yamaha Ténéré 700 Rally Edition
Při prvním ročníku rallye Dakar uspořádaném v roce 1979 dostala Yamaha XT šanci prokázat svoji kvalitu v nejdrsnějším závodě na světě. Jezdci na motocyklech XT tento legendární závod vyhráli v letech 1979 a 1980 a stali se inspirací při vývoji původního modelu Ténéré v roce 1983 – ikonický motocykl Yamaha stvořený k dobrodružstvím, který navždy změnil motocyklový svět.
Od té doby uplynulo 40 let. Dnes Yamaha Ténéré 700 vystihuje představivost nové generace jezdců, které chtějí objevovat dosud neviděné. V roce 2020 se exkluzivní nová Yamaha Ténéré 700 Rally Edition pyšní barevnou kombinací odkazující na bohaté dědictví rallye a ještě lepšími standardními specifikacemi.
Ténéré 700 Rally Edition se závodní modrožlutou barevnou kombinací, grafikou „Speedblock“ a zlatými ráfky vzdává poctu továrním motocyklům, na kterých závodili hrdinové rallye Dakar Jean-Claude Olivier a Serge Bacou. Prémiové součásti a čiré DNA Ténéré z něj v nabídce Yamaha činí nepřekonatelný motocykl střední třídy stvořený pro dobrodružství.
- Čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm s vysokým točivý momentem a splňující normu EU5
- Speciální sedlo Rally
- Štíhlý, kompaktní a ergonomický obrys a sedlo
- Nasazovací tlumič výfuku Akrapovič
- 5palcový barevný TFT přístrojový panel s možností připojení chytrého telefonu
- Odolný kryt pod motorem
- Kryt chladiče
- Systém ABS s možností přepínání 3 režimů
- Lehký dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
- Osvětlení plně s využitím LED, zásuvka USB
- Terénní rukojeti
- Protiskluzové podložky
- Připraveno pro systém QSS (Quick Shift System)
Příslušenství ZDE
Barvy odkazující na dědictví rallye
Motocykl se chlubí moderním pojetímlegendární a výrazné modrožluté kombinace, kterou se vyznačovaly rané modely Ténéré závodící v rallye Dakar. S odkazem na barvy použité při prvních rallye Dakar byla tato barevná kombinace s hrdostí použita rovněž při výrobě prvního modelu XT 600 Ténéré v roce 1983. Kontrastní modrožlutá barevná kombinace, zlaté ráfky a design „Speedblock“ (rovněž inspirovaný dědictvím rallye Dakar). Detaily v provedení, jako například černá řidítka, která souzní s celkovým designem.
Specializované sedlo Rally
Specializované jednodílné sedlo Rally umožňuje lehce vyšší a vzpřímenější jízdní polohu pro snazší pohyb těla a vyšší pohodlí na dlouhých výpravách. Toto sedlo je o 20 mm vyšší než standardní sedlo – jeho výška je tedy 895 mm. Povrchová úprava čítající dva materiály a natisknuté bílé logo YAMAHA zvýrazňují neodolatelný vzhled Rally.
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů
Systém ABS s možností přepínání 3 režimů umožňuje přizpůsobit motocykl povrchu vozovky a jízdnímu stylu. Režim 1 je plně zapnutý a systém ABS funguje na obou kolech, což je zákonný požadavek na veřejných komunikacích. V režimu 2 je aktivní na předním kole, ale vypnutý na zadním. Nabízí pak větší jistotu na volných šotolinových cestách. Režim 3 znamená, že je systém zcela vypnutý a dává vám maximální ovladatelnost při vašich dobrodružstvích v terénu.
5palcový barevný TFT přístrojový panel s možností připojení chytrého telefonu
Barevný 5“ TFT displej umožňuje nastavit dva motivy – moderní dynamický design nebo tradičnější vzhled připomínající éru analogových přístrojů. Jednotka CCU motocyklu komunikuje s aplikací MyRide, takže se na displeji zobrazují textové zprávy a upozornění na příchozí hovory, takže jste neustále ve spojení. Díky mobilnímu připojení můžete prostřednictvím aplikace sledovat všechny klíčové parametry stroje.
Nasazovací tlumič výfuku Akrapovič
Lehký sportovní nasazovací tlumič výfuku od společnosti Akrapovič kombinuje výkon a rallye vzhled s krásným chraplavým bohatým zvukem s příjemnou hlasitostí. Plně schopný běžného provozu, obsahující tepelný štít z uhlíkových vláken, objímku tlumiče a nevyjímatelnou tlumicí vložku Db killer.
Odolný kryt pod motorem
Odolný 4mm hliníkový kryt pod motorem poskytující dodatečnou ochranu motoru a rámu během náročných dobrodružství v terénu. Pomocí montážních bodů na krytu pod motorem lze volitelně připevnit standardní montážní sadu.
Kryt chladiče
Stylový černý hliníkový kryt chrání chladič před malými kameny a větvičkami. Kompaktní a lehká konstrukce. Speciální povrchová úprava zajišťující odolnost.
Kryt řetězu
Stylový laserově řezaný hliníkový kryt řetězu.
LED směrová světla
Přední a zadní kompaktní směrová světla obsahující 9 LED v každém směrovém světle.
Protiskluzové podložky
Profilované gumové protiskluzové podložky pro maximální přilnavost kolen při jízdě vestoje.
Terénní rukojeti
Terénní rukojeti zajišťují lepší přilnavost a kontrolu v prašných a bahnitých podmínkách.
Motor | |
Typ motoru | 4taktní, 4ventilový, DOHC, 2válcový |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 689 cm³ |
Vrtání x zdvih | 80,0 mm x 68,6 mm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Maximální výkon | 50,0 kW při 9 000 ot./min. |
Maximální kroutící moment | 68,0 Nm při 6 500 ot./min. |
Systém mazání | Zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Vstřikování paliva |
Typ spojky | Mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Objem palivové nádrže | 16 l |
Podvozek | |
Rám | Ocelový páteřový rám, dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Obrácená teleskopická vidlice |
Přední zdvih | 210 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Zadní zdvih | 200 mm |
Přední brzda | Hydraulická dvojitá kotoučová Ø 282 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 90/90 R21 M/C 54V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |
Zadní pneumatika | 150/70 R18 M/C 70V M+S – paprsková kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR |
Rozměry | |
Délka | 2 370 mm |
Šířka | 910 mm |
Výška | 1 455 mm |
Výška sedla | 875 mm |
Rozvor | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | 240 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 204 kg |
Objem palivové nádrže | 16 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte