Cena nebyla zatím stanovena
Yamaha Ténéré 700 2025
Jízda na Ténéré 700 znamená jízdu na legendě. Odolná konstrukce. Od nového nastavitelného odpružení přes pečlivě promyšlenou jízdní pozici až po elektronické pomocníky, které můžete v případě potřeby vypnout, je to motocykl schopný zvládnout jakýkoli terén. Tento všestranný motocykl, který je lehčí než konkurence a má motor vyladěný pro poskytování vysokého točivého momentu, je připravený na jakoukoli cestu a ztělesňuje ducha života na dvou kolech a smysl pro dobrodružství v nás všech.
Motocykl Ténéré 700 je poháněn oceňovaným motorem Yamaha CP2 o objemu 690 ccm, který je vyladěn a přizpůsoben speciálně pro tento model. Model 2025 Ténéré 700, který je nyní vybaven elektronickou škrticí klapkou YCC-T, přináší sadu funkcí pro přizpůsobení jízdního zážitku všem podmínkám, včetně dvou jízdních režimů Sport a Explorer, které vám dávají možnost zvolit si nejlepší charakteristiku výkonu a točivého momentu podle vašich potřeb. ABS a TCS lze také vypnout a získat tak úplnou kontrolu nad strojem, což je užitečné zejména na nezpevněném povrchu. Žádný jiný adventure motocykl neposkytuje tak ucelenou rovnováhu mezi výkonem a ovladatelností; je to rallye stroj navržený tak, aby zvládl vše, co se na od něj chce.
Nejnovější odolné ocelové šasi Ténéré 700 je robustní, vylepšené a navržené tak, aby nabízelo kontrolovanou a příjemnou jízdu v nejrůznějších prostředích. Nastavitelný vysoký podvozek a velká drátěná kola přispívají k vysoké světlé výšce a dominantní jízdní pozici, která se projeví na silnici i v terénu, ať už zvolíte polohu vestoje nebo vsedě. Působivě lehká kapotáž byla navržena tak, aby vás ochránila před nejhoršími přírodními živly, zatímco komplexní 6,3" TFT přístrojový panel vám na první pohled poskytne všechny důležité informace, které potřebujete.
Příslušensví ZDE
Nejnovější čtyřtaktní motor CP2 o objemu 690 ccm EU5+
Kritikou oceňovaný motor CP2, který byl v nejnovějším modelu Ténéré 700 aktualizován, těží z použití elektronické škrticí klapky YCC-T, která umožňuje řadu nových funkcí a vylepšenou křivku točivého momentu. Mezi novinky patří nové sání vzduchu a hladší řazení. Co se týče vnějších úprav, nový kryt spojky vám poskytne více prostoru pro nohy vsedě i vestoje.
Nový design světlometů a kapotáže odvozený od rallye
Nový design světlometů a kapotáže vzdává hold dědictví značky Yamaha v rallye. Silueta je klasická pro Ténéré, vpředu je vysoká a vertikální, vzadu nízká a lehká. Každý panel byl pečlivě navržen tak, aby se hmotnost snížila na minimum, a ikonická čtveřice LED světlometů byla rovněž přepracována pro dosažení svěžího a agresivního vzhledu a zároveň lepší osvětlení při jízdě v noci.
Štíhlá a kompaktní kapotáž s plochým sedlem a přepracovanou palivovou nádrží
Model Ténéré 700 byl pečlivě modernizován, aby nabízel ještě lepší obratnost při jízdě v terénu. Nová palivová nádrž byla posunuta dopředu a víčko palivové nádrže je umístěno níže pro lepší rozložení hmotnosti, zatímco užší tvar zlepšuje oporu kolen pro maximální kontrolu na všech druzích povrchů. To je doplněno novým plochým sedlem ve stylu rallye, které je úzké a usnadňuje přenášení váhy.
Dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám
Odolný dvojitý kolébkový trubkový ocelový rám, který se osvědčil v závodním programu rallye Yamaha, kombinuje pevnost s nízkou hmotností. Kombinace krátkého rozvoru a malé šířky vytváří agilní motocykl s dostatkem prostoru pro přesouvání těžiště a vysoké odpružení poskytuje světlou výšku 240 mm pro zdolávání náročného terénu.
Modernizované odpružení s velkým zdvihem
Ténéré 700 má vysoký postoj a světlou výšku 240 mm díky kvalitnímu odpružení s dlouhým zdvihem. Přední 43mm vidlice s vysokou tuhostí je nyní plně nastavitelná a pro rok 2025 získala nové nastavení předpětí. Zadní část těží z modernizovaného plně nastavitelného zadního tlumiče se zásobníkem piggyback, který je navržen tak, aby pracoval v dokonalé harmonii s předním odpružením a poskytoval vysoký výkon i v těch nejnáročnějších podmínkách.
Elektronická škrticí klapka a jízdní režimy
YCC-T umožňuje dva jízdní režimy, takže si můžete zvolit mapu plynu, která nejlépe vyhovuje vašemu stylu jízdy. Režim Sport poskytuje nejostřejší odezvu na plyn, zatímco Explorer dodává výkon plynuleji.
ABS a TCS přepínatelné stisknutím tlačítka
Při jízdě v terénu máte dokonalou kontrolu nad vozidlem, protože ABS i kontrolu trakce lze zcela vypnout stisknutím tlačítka. Systém ABS má tři nastavení, která lze zvolit pomocí speciálního tlačítka umístěného v kokpitu nebo pomocí nové jednotky spínačů v nabídce přístrojové desky TFT. Kromě úplného zapnutí a úplného vypnutí lze systém ABS vypnout pouze na zadním kole, což vám umožní používat zadní brzdu a plyn k zatáčení na měkkých površích a zároveň využívat výhody systému ABS na předním kole.
6,3palcový barevný TFT displej s konektivitou a navigací
Velký 6,3'' barevný TFT displej podtrhuje prémiový design modelu Ténéré 700 a má dvě odlišná témata, která umožňují soustředit se na informace tak, aby co nejlépe vyhovovaly vaší jízdě, zatímco připojení chytrého telefonu zpřístupňuje řadu funkcí včetně integrace telefonních hovorů, hudby a navigace turn-by-turn prostřednictvím aplikace MyRide. Standardní výbavou je také nabíjecí port USB-C.
Velká drátěná kola 21″/18″
Stejně jako tovární závodní motocykly Yamaha pro rallye je i model Ténéré 700 vybaven 21palcovým předním kolem a 18palcovým zadním kolem, které kombinují nízkou hmotnost s obrovskou pevností a vynikající odolností proti nárazům. Pro vysokou úroveň trakce a odolnosti v terénu i na silnici jsou tato hliníková drátěná kola vybavena pneumatikami Pirelli Scorpion Rally STR.
Komponenty zaměřené na terén
U modelu Ténéré 700 2025 záleží na detailech. Jelikož se jedná o nejodolnější adventure motocykl, jaký si lze koupit, byly komponenty vylepšeny tak, aby se zlepšila použitelnost v terénu a zároveň nesnížil výkon na asfaltu. Větší stupačky a jednodílné sedlo ve stylu rallye poskytují jezdci větší kontrolu na nezpevněných površích, zatímco přepracovaný spínač bočního stojanu, robustní kryty rukou a kryt motoru poskytují dodatečnou ochranu při nevyhnutelných nárazech a oděrech.
Nová intuitivní jednotka spínačů
Nové jednotky spínačů, ergonomicky navržené pro snadné ovládání a nyní vybavené pětisměrným joystickem, nabízejí více funkcí než prvky předchozí generace modelu Ténéré 700 a umožňují snadné a intuitivní procházení mnoha funkcemi. Modernizována byla také směrová světla a do levé jednotky spínačů byly přidány nové funkce: Signalizace třemi bliknutími nebo nepřetržitá signalizace směrových světel s automatickým zrušením.
K dispozici je továrně snížená verze
Ténéré 700 se dodává ve verzi se snadnějším přístupem s menší výškou sedla, která je k dispozici přímo z výroby. Díky o 20 mm menšímu zdvihu odpružení vpředu i vzadu a zkrácenému stojánku má tato verze výšku sedla 860 mm a zachovává si vysokou pozici při sezení, přičemž zpřístupňuje zážitek z jízdy na Ténéré těm, kteří dávají přednost nižší výšce sedla.
Motor | |
Typ motoru | 4taktní, 2válcový, DOHC, 4ventilový |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 689 ccm |
Vrtání x zdvih | 80,0 × 68,6 mm |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Maximální výkon | 54,0 kW (73,4 k) při 9 000 ot./min |
Maximální kroutící moment | 68,0 Nm při 6500 ot./min |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Elektronické vstřikování paliva |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | dvojitý kolébkový, Ocelový páteřový rám |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down, Ø 43 mm |
Přední zdvih | Standard: 210 mm; Low: 190 mm |
Systém zadního odpružení | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Zadní zdvih | Standard: 200 mm; Low: 180 mm |
Přední brzda | hydraulická se dvěma kotouči Ø 282 mm |
Zadní brzda | hydraulická s jedním kotoučem Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 90/90-21 M/C 54V |
Zadní pneumatika | 150/70 R 18 M/C 70V |
Rozměry | |
Délka | Standard: 2.370 mm; Low: 2.350 mm |
Šířka | 935 mm |
Výška | Standard: 1.455 mm; Low: 1.440 mm |
Výška sedla | Standard: 875 mm; Low: 860 mm |
Rozvor | 1 595 mm |
Minimální světlá výška | Standard: 240 mm; Low: 225 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 208 kg |
Objem palivové nádrže | 16,0 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte