Yamaha MT-09 SP
MT-09 SP verze 35kW ... cena 309.990 Kč
Přijměte revoluci Hyper Naked s novým modelem MT-09 SP, nejnovějším mistrovským dílem s motorem CP3, které vzniklo na Temné straně Japonska. Již tak výjimečný model MT-09 je posunut na ještě vyšší úroveň díky vynikající specifikaci, která zahrnuje exkluzivní vzhled inspirovaný modelem R1M, vylepšené jízdní režimy, modernizované odpružení a brzdy Brembo. MT-09 SP tak nabízí ostřejší a více vzrušující jízdu.
Před deseti lety společnost Yamaha změnila pravidla hry představením nového radikálního stroje, který odstartoval revoluci Hyper Naked. Tříválcový MT-09 byl motocykl jako žádný jiný. Vymykal se normám japonského motocyklového designu a místo toho hledal inspiraci v ostré a dynamické městské subkultuře z japonských ulic.
Zažijte vzrušující točivý moment motoru CP3 EU5+ o objemu 890 ccm jako nikdy předtím, s vylepšenými jízdními režimy zaměřenými na závodní trať, které lze přizpůsobit různým okruhům nebo podmínkám. Zlatá 41mm přední vidlice KYB s povrchovou úpravou DLC je exkluzivní pro model SP a tvoří pár s plně nastavitelným zadním tlumičem Öhlins, což přináší dosud nejpropracovanější jízdní zážitek na modelu Hyper Naked.
Dosáhněte další úrovně brzdného výkonu díky třmenům Brembo Stylema, které nabízejí přesnější pocit z brzdění od prvního stisknutí páčky. Exkluzivní vzhled inspirovaný modelem R1M a prémiové prvky včetně kyvné vidlice z kartáčovaného hliníku jsou příkladem kvality SP, zatímco nový systém Smart Key představuje nový technologický krok v řadě Hyper Naked.
Příslušenství ZDE
Barvy inspirované modelem R1M a prvotřídní povrchová úprava
Špičkový status modelu SP dokládají exkluzivní barvy Icon Performance inspirované modelem R1M. Tyto barvy inspirované Supersportem umocňují sportovní charakter modelu MT-09 SP a zdůrazňují úzkou technologickou vazbu na R1M – nejpokročilejší sériový motocykl, který kdy Yamaha vyrobila. Prémiová povrchová úprava, např. kyvné vidlice z kartáčovaného hliníku, ještě více umocňuje vysoce kvalitní vzhled a dojem z tohoto stroje.
Přizpůsobitelné nastavení systému TRACK Yamaha Ride Control
Kromě tří továrně nastavených jízdních režimů SPORT, STREET, RAIN a dvou dalších přizpůsobitelných režimů je MT-09 SP exkluzivně vybaven režimy TRACK, které umožňují přizpůsobit čtyři další vzorce pro určité scénáře na trati. Jednotlivé režimy TRACK umožňují jemnější a specializovanější nastavení, včetně možnosti volby mezi dvěma nastaveními řízení motorové brzdy a možnosti změny úrovně ovládání brzd. Kromě toho můžete vypnout zadní ABS, abyste ještě více zlepšili výkon na trati.
Prémiové třmeny Brembo Stylema®
Nové monoblokové třmeny Brembo Stylema® zdokonalují brzdný výkon díky nejnovější technologii této slavné italské firmy. Brzdové třmeny mají v porovnání s běžnými brzdovými třmeny štíhlejší pístek a plochu brzdového obložení, jsou lehčí, tužší a nabízejí více kontroly při brzdění. Kromě toho jsou použity pístky s větším průměrem, které zvyšují brzdnou sílu a umožňují dosáhnout vyšší úrovně brzdného výkonu.
Exkluzivní plně nastavitelné systémy odpružení
Exkluzivní prémiové odpružení SP přináší do třídy Hyper Naked ovladatelnost a přesnost na úrovni Supersportu. 41mm vidlice KYB s povrchovou úpravou DLC a zadní tlumič Öhlins mají vyšší tuhost pružiny, což zajišťuje vynikající stabilitu při svižnější sportovní jízdě. Jejich nastavení můžete jemně doladit tak, aby vyhovovalo nejrůznějším jízdním situacím. Vidlice má plně nastavitelné předpětí a tlumení odskoku a komprese, zatímco tlumič Öhlins je vybaven dálkovým regulátorem předpětí, který umožňuje rychlé a snadné změny.
Systém zapalování Smart Key
Díky dalšímu technologickému pokroku se MT-09 SP stává prvním modelem Hyper Naked, který je vybaven systémem Smart Key společnosti Yamaha. Motor se spouští stisknutím a otočením nově navrženého spínače, pokud je chytrý klíč v daném dosahu, například ve vaší kapse. Zcela nový spínač také umožňuje uzamknout a odemknout víčko palivové nádrže, což dále zjednodušuje jízdní zkušenost.
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) a systémy podpory jízdy sledující náklon
Kompaktní šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), vyvinutá na základě modelu R1, řídí pokročilé systémy podpory jízdy modelu MT-09 SP, včetně třírežimového systému kontroly trakce (TCS), protismykového systému (SCS), systému řízení zdvihu předního kola (LIF) a systému ovládání brzd. Tato technologie je nejlepší ve své třídě a nyní je vybavena regulátorem zpětného prokluzu (BSR), který zajišťuje stabilizaci v případě zablokování zadního kola při nadměrném brzdění prostřednictvím regulace úrovně vytvářeného točivého momentu.
Nový plně barevný 5palcový TFT displej s konektivitou a navigací
Plně barevné 5palcové TFT přístroje nabízejí možnost výběru z pěti různých motivů včetně motivu TRACK specifického pro model SP, které vyhoví vašim individuálním požadavkům a různým jízdním situacím a mezi kterými můžete přepínat pomocí zcela nových přepínačů na řídítkách. Prostřednictvím aplikace MyRide můžete také propojit svůj chytrý telefon s novou TFT obrazovkou, abyste mohli přijímat oznámení o zprávách a hovorech a poslouchat hudbu*. Prostřednictvím bezplatné aplikace Garmin StreetCross je k dispozici také kompletní mapová navigace, která vám usnadní každou cestu. *Vyžaduje náhlavní soupravu Bluetooth propojenou se strojem MT-09 SP. Náhlavní souprava není součástí dodávky.
Aktivnější jízdní poloha
Model MT-09 SP je proslulý svou obratností a stabilitou, které jsou umocněny propracovanou ergonomií, díky níž se jezdec cítí se strojem v souladu a která nabízí větší volnost pohybu pro různé styly jízdy. Za tímto účelem je nyní poloha řídítek nižší a nabízí dvě nastavitelné polohy, přičemž nově navržené stupačky jsou rovněž nastavitelné. Nové dvoudílné sedlo ještě více umocňuje pocit volnosti při jízdě.
Mřížky akustického zesilovače pro lepší zážitek z jízdy
Úsměv vyvolávající řev motoru CP3 je jednou z jeho nejcharakterističtějších vlastností, která při každém otočení plynového pedálu vyplavuje čistý adrenalin. Model MT-09 SP je vybaven speciálně navrženými sacími potrubími, která zvýrazňují vysokofrekvenční zvuky, jež jsou pak, zejména při vyšších rychlostech, zdůrazněny mřížkou akustického zesilovače v horní části palivové nádrže, aby se bohatý zvuk motoru CP3 linul přímo k vám.
Nejnovější motor CP3 EU5+ o objemu 890 ccm
Kapalinou chlazený tříválcový motor je lehký a výkonný a poskytuje vysoký točivý moment při nízkých otáčkách. Akustická harmonie, která vzniká kombinací indukčního zvuku a zvuku výfuku, dodává motoru CP3 jeho rozpoznatelný řev, který umocňuje pocit zrychlení. Vstřikovače paliva mají vyšší účinnost a optimalizované převodové poměry a zdokonalená asistenční antihoppingová kluzná spojka (A&S) odpovídají vysokému výkonu motoru.
Lehký rám z hliníku litého pod tlakem metodou CF
Kompaktní konstrukce tlakově litého hliníkového rámu CF (controlled filling) představuje moderní koncepci ikonického uspořádání Deltabox, jež zajišťuje vysokou tuhost podvozku pro vynikající zpětnou vazbu pro jezdce a stabilitu. Optimalizovaná konstrukce kyvné vidlice a lehký a štíhlý podvozek vytvářejí uvolněnější dojem a model MT-09 SP je díky tomu partnerem pro všechny druhy sportovní jízdy.
Nové intuitivní ovládání, funkce směrových světel a signalizace nouzového zastavení (ESS)
Integrované nové spínače na řídítkách umožňují ovládat širší škálu funkcí modelu MT-09 SP včetně připojení k chytrému telefonu, navigace a jízdních režimů a také prozkoumávat další možnosti nabídek. Intuitivní nové funkce směrových světel dále zlepšují jízdní zážitek. Jemné cvaknutí spínačem směrových světel způsobí trojnásobné bliknutí směrových světel při změně jízdního pruhu, zatímco při plném cvaknutí se rozsvítí nepřetržitě. Směrová světla se také sama vypnou po uplynutí 15 sekund a ujetí více než 150 metrů. Nová signalizace nouzového zastavení (ESS) také zapne výstražná světla, když systém rozpozná náhlé brzdění.
Motor | |
Typ motoru | 4taktní, DOHC, 4ventilový, In-Line Three-Cylinder |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 890 ccm |
Vrtání x zdvih | 78,0 × 62,1 mm |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Maximální výkon | 87,5 kW (119,0 k) při 10 000 ot./min |
Maximální kroutící moment | 93,0 Nm (9,5 kgf-m) při 7 000 ot./min |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Elektronické vstřikování paliva |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice upside down, průměr 41 mm |
Přední zdvih | 130 mm |
Systém zadního odpružení | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 117 mm |
Přední brzda | 120/70ZR17M/C (58W) bezdušová |
Zadní brzda | hydraulická jednoduchá kotoučová Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58W) bezdušová |
Zadní pneumatika | 180/55ZR17M/C (73W) bezdušová |
Rozměry | |
Délka | 2 090 mm |
Šířka | 820 mm |
Výška | 1 145 mm |
Výška sedla | 825 mm |
Rozvor | 1 430 mm |
Minimální světlá výška | 140 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 194 kg |
Objem palivové nádrže | 14 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte