Yamaha MT-10
Nový motocykl MT-10, vyladěný pro ještě senzačnější pocit točivého momentu, je nejpokročilejším modelem Hyper Naked, jaký kdy společnost Yamaha vyrobila. Nejnovější stroj MT-10, vyrobený s využitím nejmodernější technologie motoru a šasi modelu R1, vám poskytne vyšší výkon, větší agilitu a více citu.
Král řady MT vyžaduje naprostý respekt a první, co upoutá vaši pozornost, je nová kompaktní sestava světlometu a upravená nádrž, které podtrhují výjimečnou mechanickou krásu modelu MT-10. Jakmile uslyšíte hluboký zvuk sání motoru CP4 o objemu 998 ccm, budete vědět, že tenhle motocykl je pro vás ten pravý.
Hluboko v lehkém šasi Deltabox je ukrytá nejdokonalejší sada elektronických pomocníků jezdce, která je navržená tak, aby vám poskytla nejvyšší stupeň ovladatelnosti. Díky nastavitelným vyspělým systémům, které řídí trakci, prokluzování kol, zvedání předního kola, brzdění motorem a brzdění, můžete svůj motocykl MT-10 nastavit přesně tak, jak si přejete.
- 4,2' přístrojová deska TFT s volbou režimu jízdy
- Radiální hlavní válec Brembo
- Tempomat
- Omezovač rychlosti
- Motor EU5 CP4 998 ccm
- Design MT nejnovější evoluce včetně celkového LED osvětlení
- Škrticí klapka APSG s volitelnými režimy PWR
- Titanový výfukový systém
- Systém rychlořazení nahoru a dolů
- Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) s kompletní sadou asistenčních systémů
- Pneumatika Bridgestone S22
- 90° vzduchový ventilek kola
Příslušenství ZDE
4,2 přístrojová deska TFT s volbou režimu jízdy
Nový 4,2palcový barevný TFT displej poskytuje jasný přehled o všech informacích potřebných pro jízdu. Spínač nabídky na pravém řídítku umožňuje rychlý přechod mezi různými obrazovkami – a přepínač Režim/Vybrat na levém řídítku mění nastavení elektronických asistenčních systémů jednotlivě – nebo můžete přepínat všechna nastavení najednou pomocí 4 režimů systému YRC.
Radiální hlavní válec Brembo
Díky systému odvozenému od modelu R1 se dvěma plovoucími 320mm kotouči a čtyřpístkovými radiálně upevněnými třmeny je motocykl MT-10 vybaven nejsofistikovanějším brzdovým paketem montovaným do všech sériových strojů Yamaha. Nový model je vybavený radiálním hlavním brzdovým válcem Brembo, který zajišťuje ještě přesnější citlivost a ovladatelnost a poskytuje maximální brzdný výkon.
Tempomat
Navzdory ohromujícímu výkonu motocyklu MT-10 přijdou chvíle, kdy se budete chtít uklidnit a vychutnat si scenérii. Jakmile překročíte rychlost 50 km/h, je snadné aktivovat tempomat a jednoduše si užívat jízdu. Je to také skvělý způsob, jak si zajistit dodržování rychlostních omezení.
Omezovač rychlosti
už jedete za nepříznivých povětrnostních podmínek nebo po náročné a klikaté silnici, v některých případech je dobré stanovit si maximální rychlost. MT-10 disponuje technologií, která vám pomůže díky variabilnímu omezovači rychlosti Yamaha (YVSL). Stačí zvolit preferovanou maximální rychlost, nastavit ji pomocí přepínače Režim/Vybrat a relaxovat.
Motor EU5 CP4 998 ccm
Nic se nevyrovná vzrušujícímu zážitku z výkonnějšího motoru EU5 CP4 o objemu 998 ccm modelu MT-10. Jeho konstrukce s technologií crossplane poskytuje jedinečnou nerovnoměrnou sekvenci zapalování, která zajišťuje senzační točivý moment pro pozoruhodnou akceleraci – a nejnovější motocykl je vybaven vyladěným systémem sání s většími sacími kanály a mřížkami akustického zesilovače umístěnými na nádrži vydávající hluboký řev, který při zatažení za plyn vyvolává mrazení v zádech.
Nejnovější evoluce designu MT
Nejnovější model MT-10 si zachovává syrový a děsivý charakter všech modelů Yamaha Hyper Naked, ale zároveň získává zcela nový vzhled, který se soustředí na mechanickou krásu motocyklu a odstraňuje všechny zbytečné prvky kapotáže. Nová kompaktní dvojitá sestava LED světlometu a velké sací kanály působí mohutným a dominantním dojmem – a minimální přední převis upevňuje brutální dojem a mechanicky zaměřený vzhled motocyklu.
Škrticí klapka APSG s volitelnými režimy PWR
Důmyslný systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) značky Yamaha je nejnovějším systémem ride-by-wire, který poskytuje nejpřirozenější a nejefektivnější pocit ovládání plynu pro nejvyšší stupeň kontroly. Odezvu plynu lze nastavit pomocí systému PWR, který umožňuje výběr ze čtyř režimů výkonu, od měkké odezvy na mokrém povrchu až po agresivní jízdu na okruhu.
Titanový výfukový systém
Jakmile stisknete tlačítko startéru, uslyšíte a pocítíte jedinečný zvuk, který vydává speciálně vyladěný titanový tlumič výfuku a výfukové potrubí. Spolu s vyladěným systémem sání využívá nerovnoměrné sekvence zapalování motoru s klikovým hřídelem crossplane k vytvoření jedinečného a vzrušujícího tónu výfuku, který nezní jako u žádného jiného motocyklu.
Systém rychlořazení nahoru a dolů
Pro rychlejší a efektivnější akceleraci je model MT-10 standardně vybaven systémem rychlořazení (QSS). Tento elektronický systém umožňuje řazení nahoru bez spojky s plným plynem a také plynulejší a kontrolovanější řazení dolů bez spojky, které spolu se spojkou A&S pomáhá udržovat stabilitu šasi při zpomalování.
Šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) s kompletní sadou asistenčních systémů
Uvnitř malé černé krabičky se skrývá šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), která snímá náklon, natočení a vychýlení a také zrychlení dopředu/dozadu, nahoru/dolů a doleva/doprava. Řídicí jednotka pak na základě těchto údajů aktivuje sadu špičkových asistenčních systémů, včetně kontroly trakce, kontroly skluzu (SCS), řízení zdvihu předního kola (LIF), brzdění motorem (EBM) a ovládání brzd (BC), které zajišťují dokonalé nastavení při každé jízdě.
Pneumatika Bridgestone S22
Model MT-10 obouvá nejnovější pneumatiky Bridgestone Battlax Hypersport S22 s přední pneumatikou 120/70-ZR17 a zadní pneumatikou 190/55-ZR17, které zajišťují nejlepší trakci ve své třídě a vynikající výkon. Spolu s kompletním balíčkem elektronických pomůcek pro jezdce je tento vlajkový model Hyper Naked vybavený tak, aby poskytoval neuvěřitelnou úroveň výkonu.
90° vzduchové ventilky kol
Pro snadnější a pohodlnější kontrolu a nastavení tlaku v pneumatikách jsou lehká pětipaprsková hliníková 17palcová kola vybavena 90° ventilky. Tato snadno přístupná konstrukce umožňuje lépe umístit různé typy přívodů stlačeného vzduchu.
Motor | |
Typ motoru | EURO5, 4taktní, 4válcový, DOHC |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 998 ccm |
Vrtání x zdvih | 79,0 × 50,9 mm |
Kompresní poměr | 12.0:1 |
Maximální výkon | 122,0 kW (165,9 k) při 11 500 ot./min |
Maximální kroutící moment | 112,0 Nm (11,4 kg-m) při 9 000 ot./min |
Systém mazání | Zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Vstřikování |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | Stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Přední zdvih | 120 mm |
Systém zadního odpružení | (kloubové odpružení), kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 120 mm |
Přední brzda | Hydraulická dvoukotoučová brzda Ø 320mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová brzda Ø 220mm |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58 W) bezdušová |
Zadní pneumatika | 190/55ZR17M/C (75 W) bezdušová |
Rozměry | |
Délka | 2100 mm |
Šířka | 800 mm |
Výška | 1 165 mm |
Výška sedla | 835 mm |
Rozvor | 1405 mm |
Minimální světlá výška | 135 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 212 kg |
Objem palivové nádrže | 17l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte