Supersport Yamaha R1M
cena 699990,– Kč

Supersport Yamaha R1M

Byl zkonstruován speciálně pro špičkový výkon na závodní trati a je vybaven vysoce sofistikovanými technologiemi elektronického řízení, které vám umožní jezdit ještě ostřeji a objevit svůj skutečný potenciál.

Yamaha vytvořila model R1M se závodní DNA s využitím nejmodernějších technologií vyvinutých na základě vítězného motocyklu M1 MotoGP. S nejmodernějším elektronickým závodním odpružením Öhlins (ERS) včetně předních antikavitačních vzduchových vidlic NPX je tento model připraven posouvat hranice. Nízká čelní plocha karbonové kapotáže pomáhá ušetřit drahocenné sekundy v každém kole.

Co však dělá z modelu R1M skutečně převratný stroj, jsou technologicky vyspělé pomocné prvky pro jezdce, jako je ovládací systém brzd, systém řízení motorové brzdy, systém řízení rozjezdu a také komunikační řídicí jednotka pro záznam dat a bezdrátové ladění motoru. Model R1M s kompletně černými ráfky, karbonovými panely kapotáže, černostříbrným zbarvením nádrže a nejnovějšími grafickými prvky představuje dokonalý stroj řady R poskytující ten nejkomplexnější balíček pro závodní okruhy.

 

  • Nové pneumatiky Bridgestone Battlax RS11 – zadní s profilovým číslem 200
  • Výrobní číslo vyryté na speciálním štítku R1M
  • Vysoce účinný motor o objemu 998 ccm splňující normu EU5
  • Nová karbonová zadní část, karbonová kapotáž a blatník
  • Lehká škrticí klapka APSG ride-by-wire
  • Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) se 3 režimy
  • Nové antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX
  • Nový systém ovládání brzd (BC) se dvěma režimy
  • Optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
  • Prémiové elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins

 


Konfigurátor příslušenství

Příslušenství ZDE



Karbonová kapotáž odvozená od modelu M1

Model R1M přejímá radikální nový vzhled továrního motocyklu inspirovaný vítězným závodním motocyklem Yamaha M1 MotoGP. Agresivní přední kryt a štít zmenšují čelní plochu pro snížení odporu vzduchu. Integrovaná kapotáž plynule přechází do stran palivové nádrže a zajišťuje co možná nejúčinnější aerodynamické vlastnosti.

Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins

Elektronické závodní odpružení (ERS) Öhlins je nejdůmyslnějším systémem odpružení, jaký kdy byl použit u sériových motocyklů Yamaha. Jeho pokročilý software vám umožňuje efektivněji zatáčet, brzdit a akcelerovat a díky uživatelsky přívětivému rozhraní můžete provádět rychlé změny nastavení odpružení dle různých podmínek dráhy a jejího povrchu.

Antikavitační vzduchové vidlice Öhlins NPX

Pro zvýšení zpětné vazby povrchu a konzistentnější tlumící výkon je model R1M vybaven pokročilými vzduchovými vidlicemi Öhlins NPX. Malá vzduchová komora v úchytech osy kola působí 0,6 MPa vnitřního tlaku, aby se snížila kavitace při zpětném zdvihu. To umožňuje tlumicímu systému pracovat efektivněji, a dopřát vám přesnou odezvu při větší kontrole.

Lehká karbonová zadní část

Aby bylo dosaženo co nejlepší vystředění těžiště a nízké hmotnosti vhodné k závodění, je model R1M vybaven karbonovou karoserií a předním blatníkem, hořčíkovými koly a zadním rámem a titanovým spodním krytem kapotáže. Karbonová zadní část podtrhuje mimořádně vysokou specifikaci tohoto sofistikovaného závodního motocyklu.

Vyryté výrobní číslo

Pocit hrdosti přichází standardně s každým R1M. Konec konců, je to nejexkluzivnější výrobek, který kdy společnost Yamaha vyrobila. Pro zvýraznění zvláštního statusu je model R1M vybaven speciálně vyrytým štítkem s unikátním výrobním číslem.

Systém ovládání brzd (BC)

Pokud toužíte po rychlejších časech na kolo, musíte mít možnost motocykl na závodní dráze přesně ovládat v každé situaci. Systém řízení brzd (BC) modelu R1M, který disponuje dvěma režimy, analyzuje data, jako je úhel náklonu a zrychlení prokluzu a okamžitě moduluje tlak hydraulické brzdy, aby se zabránilo zablokování kol. Tak dosáhnete hladších a rychlejších kol.

Systém řízení motorové brzdy (EBM)

Když jste na závodní dráze, ovládání je vším. Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) modelu R1M vám umožní zvolit nejlepší brzdnou sílu motoru pro různé jízdní podmínky. Pomocí údajů z různých senzorů EBM nastavuje otevření škrticí klapky, časování zapalování a objem vstřikovaného paliva, aby vám umožnil výběr ze tří režimů brzdění motorem.

Motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane

Motor o objemu 998 ccm, vyvinutý s využitím technologie M1 MotoGP, je vybaven novým systémem sání se vstřikovači Bosch, které poskytují široký úhel rozstřiku pro zvýšení účinnosti. Speciálně navržená jednostranně uložená vahadla a vačkové výstupky poskytují vynikající výkon při vysokých otáčkách. Motor EU5 s klikovým hřídelem crossplane také disponuje vysoce efektivním systémem mazání pro optimální výkon.

Škrticí klapka APSG ride-by-wire

Systém procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) je aktivován novou otočnou sestavou, která zajišťuje přirozený pocit umožňující přesné ovládání. Lehký systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire s pružinou, posuvníkem a převodovkou, které poskytují plynulý a progresivní pocit a okamžitou odezvu plynu.

Systém Launch Control (LCS)

Použitím dat ze širokého spektra senzorů vám optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS) R1M dává vysokou úroveň kontroly při startu závodů. Pro co možná nejrychlejší a nejagresivnější start byl režim LCS1 upraven tak, aby se aktivoval při 9 000 ot./ min. a při otevření škrticí klapky na 41 stupňů.

Pneumatiky Bridgestone Battlax RS11

Ať už je to při agresivní akceleraci, prudkém brzdění, nebo náklonu v plném úhlu, ve své pneumatiky musíte mít naprostou důvěru. Pneumatiky Bridgestone Battlax Racing Street RS11 (zadní s profilovým číslem 200) se vyznačují závodním vzorem a speciální směsí. Tyto pneumatiky poskytují nejvyšší úroveň trakce v kombinaci s vynikajícím zážitkem.

Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) umožňuje bezdrátové ladění

Exkluzivní komunikační řídicí jednotka (CCU) modelu R1M je vybavena funkcí záznamu dat. Můžete tedy zaznamenávat celou řadu jízdních dat, jako jsou časy kol, rychlost, poloha škrticí klapky, sledování GPS, úhel náklonu atd. Jednotka může také sloužit ke komunikaci se systémem řízení jízdy společnosti Yamaha (YRC) při sledování, stahování nebo provádění změn režimů jízdy.

6osá inerciální měřicí jednotka IMU (Inertial Measurement Unit)

Propracovaná 6osá inerciální měřicí jednotka (Inertial Measurement Unit – IMU) je vybavena akcelerometrem, gyroskopem a sensorem gravitační síly měřícím sklon, náklon a vychýlení. Tato jednotka poskytuje řídicí jednotce ECU přesné informace o chodu až 125krát za sekundu. Díky těmto datům může řídící jednotka ECU ovládat elektronické systémy podpory jízd a udržovat nejvyšší úroveň ovládání stroje pro kratší časy kol.

Špičkové elektronické řídicí funkce

Můžete si být jistí, že při každém vašem nasednutí na motocykl R1M pracují jeho pokročilé elektronické řídicí technologie na tom, abyste měli tu nejvyšší úroveň kontroly nad motorem a šasi. Díky ERS, QSS, řízení zvedání, systému Launch Control, kontrole prokluzu, ovládání brzd a řízení motorové brzdy můžete zvolit to pravé nastavení pro každou situaci.

parametry
Motor
Typ motoru 4taktní, DOHC, paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, 4ventilový
Chlazení motoru kapalinou chlazený
Zdvihový objem 998cc
Vrtání x zdvih 79,0mm x 50,9mm
Kompresní poměr 13,0 : 1
Maximální výkon 147,1 kW (200 HP) při 13 500 ot. /min
Maximální kroutící moment 112,4 Nm při 11 500 ot./min
Systém mazání zásoba oleje v klikové skříni
Příprava paliva TCI
Typ spojky mokrá, vícelamelová
Systém zapalování TCI (digitální)
Startér Elektrický
Převodovka stálý záběr, 6rychlostní
Sekundární převod Řetěz
Objem palivové nádrže 17 l
Objem olejové náplně 4,9 litry
Podvozek
Rám Diamond
Systém předního odpružení Teleskopické vidlice, Ø 43 mm
Přední zdvih 120 mm
Systém zadního odpružení kyvná vidlice, (kloubové odpružení)
Zadní zdvih 120 mm
Přední brzda Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø 320 mm
Zadní brzda Hydraulická jednokotoučová, Ø 220 mm
Přední pneumatika 120/70 ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika 200/55 ZR17M/C (78W)
Rozměry
Délka 2 055 mm
Šířka 690 mm
Výška 1 150 mm
Výška sedla 860 mm
Rozvor 1 405 mm
Minimální světlá výška 130 mm
Hmotnost (vč. náplní) 201 kg
Objem palivové nádrže 17 l
Vyberte si Vaši velikost
Skladem
Dostupnost na dotaz prodej

Kontakt Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte

galerie Supersport Yamaha R1M:

Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M Supersport Yamaha R1M