Yamaha WR250F
Tento terénní soutěžní stroj nové generace vám poskytne motokrosový výkon s všestranností endura. Jeho nový vysoce výkonný motor byl vyvinut přímo z ultrasoutěžní jednotky YZ250F společnosti Yamaha a byl vylepšen tak, aby vám poskytoval vyšší úrovně točivého momentu při nízkých až středních otáčkách s ostrým nástupem ve vyšších otáčkách.
Pro velmi rychlé opětovné spuštění je zde nový kompaktní elektrický startér – a odolnější spojka a šestistupňová převodovka s dlouhým zpřevodováním zvládnou i ten nejnáročnější terén. A s integrovanou sítí Wi-Fi lze inteligentní nový motor WR250F snadno doladit pomocí aplikace Power Tuner v chytrém telefonu.
Ovládání nového motocyklu WR250F tvoří samostatnou ligu. Nový odlehčený kolébkový rám z hliníku modelu YZ250F získává upravenou rovnováhu tuhosti pro ostrou zacházení a jistou stabilitu – a špičkové odpružení je dále vylepšeno pro vynikající jízdu ve všech rychlostech
Nový motocykl WR250F je připraven otřást světem endura a změnit způsob, jakým se díváte na čtyřtaktní třídu 250 ccm. Díky nejmodernější motokrosové technologii rozšířené o řadu specifických enduro funkcí se jedná o jeden z nejúžasnějších motocyklů dekády.
Přílsušenství ZDE
Bez homologace
- Větší palivová nádrž o objemu 7,9 l
- Větší kryt pod motorem
- Štíhlá kapotáž s novým vzhledem
- Nejlepší odpružení
- Lehčí a odolnější spojka
- 2režimový přepínač mapování motoru
- Nové ladění motoru pomocí chytrého telefonu
- Nový, hliníkový rám pro ostřejší ovládání
- Motor startéru s vystředěným těžištěm
Nový vysoce výkonný motor
Nejnovější generace motocyklu WR250F je poháněna zcela novým motorem, který byl vyvinut z vítězné jednotky YZ250F. Tento vysoce výkonný motor s vysokotlakým pístem, načasováním ventilů specifickým pro enduro, přepracovaným portováním a novým vstřikovacím ventilem s 12 otvory a přepracovaným trychtýřem sání poskytuje silnější točivý moment v celém rozsahu otáček.
Štíhlá kapotáž s novým vzhledem
Díky nové konstrukci štíhlé kapotáže vypadá nová generace WR250F lépe než kdykoli předtím. Lehké kryty chladičů podporují značnou závodní historii motocyklu a zesílené zadní blatníky a bočnice zdůrazňují jeho agresivní vzhled.
Větší kryt pod motorem
Model WR250F je „připravený na enduro“ přímo po vybalení a nebojí se zaútočit na nejtěžší terén. Větší kryt pod motorem vyrobený z ultralehké pryskyřice nabízí vysokou úroveň ochrany rámu, spodních skříní motoru a čerpadla chladicí kapaliny a poskytuje pěknou hladkou podložku pro klouzání po skalách a pařezech.
Lehčí a odolnější spojka
Endurová jízda musí být jednou z nejnáročnějších testů jakékoli převodovky, ale díky nově vyvinuté spojce modelu WR250F jste připraveni zvládnout i ten nejextrémnější terén. Odolná a lehká spojka, vybavená speciálními rýhovanými třecími deskami, zajišťuje nepřetržitý výkon po celý den.
Nejlepší odpružení
Nejnovější přední vidlice založené na modelu YZ250F, vybavené trubkami s větším průměrem 25 mm a novými ventily, poskytují vynikající výkon reagující na rychlost. A s odlehčenou pružinou a zvýšenou kapacitou nádrže přispívá nový zadní tlumič ke snížené hmotnosti motocyklu WR250F a znovu potvrzuje svou pověst jedné z enduro motorek s nejlepším ovládáním.
Nové ladění motoru pomocí chytrého telefonu
Pomocí aplikace v chytrém telefonu Yamaha Power Tuner můžete nyní doladit motocykl WR250F pomocí zabudované Wi-Fi. Tento snadno použitelný systém vám umožní vytvořit si vlastní preferované vstřikování paliva a časování zapalování tak, aby vyhovovalo různým podmínkám dráhy a počasí. Můžete si také prohlížet a sdílet protokoly závodů, diagnostiku motoru, monitorování v reálném čase a funkce zálohování dat.
Nový, hliníkový rám pro ostřejší ovládání
Díky své specifické enduro konstrukci poskytuje nový hliníkový dvoustranný kolébkový rám odvozený z modelu YZ250F ostřejší ovládání v široké škále jízdních podmínek. Tento pevný a lehký pečlivě vyladěný rám, který je vybaven speciálními konzolami pro upevnění motoru, které zlepšují zpětnou vazbu pro jezdce, vám poskytuje vynikající pohyblivost a spolehlivou stabilitu.
Větší palivová nádrž o objemu 7,9 l
Se svým čelním systémem sání je model WR250F velmi úsporným motocyklem a pro ještě větší dojezd mezi doplňováním paliva je nový model vybaven palivovou nádrží o objemu 7,9 litru. Větší objem byl dosažen rozšířením nádrže směrem dolů a použitím kompaktnějšího palivového čerpadla, čímž se centralizuje těžiště a motorka je co nejštíhlejší.
2režimový přepínač mapování motoru
Když jedete celý den, mohou se dramaticky změnit traťové a povětrnostní podmínky a přepínač mapy motoru ve dvou režimech WR250F vám umožňuje změnit jízdní charakter motoru za jízdy. Takže ať už se jedná o pevnou hlínu nebo hluboké bláto, můžete zvolit vhodný režim pohonu.
Motor startéru s vystředěným těžištěm
Když nechtěně zastavíte nebo spadnete na motorce, chcete co nejrychleji opět nasednout a s novým motorem startéru o výkonu 390 W můžete motor vrátit zpět do života s minimální ztrátou času. Tento lehký a kompaktní startér se nachází v blízkosti středu stroje a přispívá ke snížení celkové hmotnosti nejnovějšího modelu a pomáhá centralizovat těžiště.
6stupňová převodovka s dlouhým zpřevodováním
Motor nové generace je vybaven speciálně vyvinutou šestistupňovou převodovkou s dlouhým zpřevodováním, která dělá z modelu WR250F jeden z nejschopnějších a nejvšestrannějších enduro motocyklů. Od pomalých technických tras po vysokorychlostní jízdu vám tato odolná převodovka umožní dosáhnout optimálního výkonu.
Motor | |
Typ motoru | Čtyřtaktní jednoválec,4 ventily na válec, DOHC |
Chlazení motoru | Kapalinou |
Zdvihový objem | 250 ccm |
Vrtání x zdvih | 77 x 53,6 mm |
Kompresní poměr | 13,5 : 1 |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Vstřikování paliva |
Typ spojky | Vícelamelová v olejové lázni |
Systém zapalování | CDI |
Startér | Elektrický i mechanický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Objem palivové nádrže | 7,5 l |
Objem olejové náplně | 1,1 l |
Podvozek | |
Rám | Částečně dvojitý kolébkový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice Upside-down |
Přední zdvih | 318 mm |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Zadní zdvih | 318 mm |
Přední brzda | Jednokotoučová Ø 250 mm |
Zadní brzda | Jednokotučová Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 90/90-21 54M |
Zadní pneumatika | 130/90-18 69M |
Rozměry | |
Délka | 2 165 mm |
Šířka | 825 mm |
Výška | 1 280 mm |
Výška sedla | 965 mm |
Rozvor | 1 446 mm |
Minimální světlá výška | 325 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 115 kg |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte