Yamaha YZ250
Kombinací výbušného výkonu motoru a lehkého hliníkového podvozku přitahuje motocykl YZ250 dav jezdců, kteří vyrostli s jedinečnými zvuky a vůněmi spojenými s 2 údery. Přitahuje však i pozornost zcela nové generace mladších závodníků, kteří prostě chtějí vyrazit ven a jezdit.
Výbušný výkon a hbitá ovladatelnost doprovázená ostrým zvukem motoru – to je jen několik důvodů, díky nimž si dvoutakt YZ250 zamilujete. Připravte se, že budete uchváceni!
Pokud se o terénní motocykly zajímáte delší dobu, víte, že model YZ250 se může pochlubit pěknou řádkou závodních úspěchů. V uplynulých letech dokázal tento plnokrevný závodní motocykl vyhrát skoro všechno, co se v motokrosu i superkrosu vyhrát dá. A někteří z největších jezdců tohoto sportovního odvětví proslavili své jméno právě na tomto legendárním dvoutaktu.
Podvozek představuje jeden z nejlehčích a nejpohodlnějších systémů, s kterým budete kdy jezdit. Jeho hliníkový rám poskytuje vynikající vyvážený poměr tuhosti a pevnosti. Špičkové odpružení má pružné přední vidlice s vinutými pružinami o rozměru 48 mm s tlumičem citlivým na rychlost a zadním odpružením typu Monocross s přepákováním. Okamžitě po nakopnutí vysoce výkonného motoru se setkáte se zběsilým zvukem výfuku v kombinaci s charakteristickým aroma dvoutaktního výfuku. Tělem vám proběhne dávka adrenalinu a váš tep se rapidně zvýší. Nyní budete připraveni probudit jeho výbušný výkon a zamířit vstříc vítězství!
- Dvoutaktní motor o objemu 250 ccm s výbušným výkonem
- Lehký dvojitý polokolébkový hliníkový podvozek
- Okamžitý výkon a hbitá ovladatelnost
- 48mm vidlice typu YZ-F, oddělené kanálky vzduch/olej
- Zadní odpružení Monocross typu YZ-F
- Agresivní kapotáž pro elegantní a moderní vzhled
- Mechanismus seřizovače spojky s rychlým záběrem
- Širší stupačky zvyšující ovladatelnost
- Dvoutaktní motor se snadnější údržbou
- Snadno seřiditelný 38mm karburátor Keihin
- Systém YPVS pro lepší točivý moment
- Široká nabídka originálního příslušenství
Příslušenství ZDE
Agresivní kapotáž s výraznou grafikou
Dvoutaktní motocykl YZ250 je opatřen moderní kapotáží a grafickými prvky, které mu dodávají odlehčený, svěží vzhled. Blatníky a chrániče vidlice poskytují agresivní image, boční kryty spolu s potahem sedla podtrhují svěží vzhled. K dokreslení stylu „továrního stroje“ jsme motocykl vybavili vzduchovými lapači s novou grafikou.
48mm obrácená vidlice typu YZ-F
48mm obrácená přední vidlice vychází z konstrukce použité na našich čtyřtaktech YZ-F a disponuje samostatnými kanálky pro vzduch a olej. Toto uspořádání brání vniknutí vzduchu do pouzdra a zvyšuje stabilitu odpružení. Pro tuto vidlici se používá speciální nastavení charakteristické pro model YZ250, které zajišťuje odlehčenost a hbitou ovladatelnost.
Systém zadního odpružení Monocross
Nový motocykl YZ250 je vybaven systémem zadního odpružení Monocross s plynulou odezvou, který se skládá z kyvné vidlice, tlumiče a přepákování – vše převzato z čtyřtaktních motocyklů YZ-F. Tento systém se vyznačuje vynikající charakteristikou tlumení nárazů při zachování dobré trakce, která rozhoduje o vítězství.
Široké stupačky
Dvoutakt YZ250 těží z celé řady prvků pocházejících přímo z našich nejmodernějších čtyřtaktních modelů YZ-F. Široké stupačky poskytují lepší oporu a zajišťují ovladatelnost při agresivní jízdě. Moderní seřizovač spojky umožňuje snadné nastavení vůle lanka bez použití nářadí.
Dvoutaktní motor o objemu 250 ccm se systémem YPVS
Výbušný výkon a silný točivý moment poskytovaný dvoutaktním kapalinou chlazeným motorem o objemu 249 ccm jsou těmi vlastnostmi, které přinesly motocyklu YZ250 takovou popularitu mezi profesionálními off-roadovými jezdci, vyznavači jízdy freestyle i těmi, kdo jezdí jen pro zábavu. Hnací jednotka, vybavená naším systémem YPVS zvyšujícím točivý moment, opatřená pěti převodovými stupni a zásobovaná 38mm karburátorem, poskytuje okamžité reakce na pokyny jezdce.
Lehký dvojitý polokolébkový hliníkový rám
Motocykl YZ250 je postaven na kompaktním lehkém dvojitém polokolébkovém rámu, který představuje vyváženou kombinaci tuhosti a vysoké pevnosti s nízkou hmotností. Hliníkový podvozek společně se systémem zadního odpružení Monocross přispívá k udržení hmotnosti s provozními náplněmi na pouhých 103 kg, což zaručuje vynikající agilitu.
Motor | |
Typ motoru | , dvoutaktní, jednoválec s náklonem dopředu, jazýčkový ventil s YPVS |
Chlazení motoru | Kapalinou |
Zdvihový objem | 249 ccm |
Vrtání x zdvih | 66.4 x 72.0 mm |
Kompresní poměr | 8.9 ~ 10.6 : 1 |
Systém mazání | Premix |
Příprava paliva | Alu semi-double cradle |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová s vinutými pružinami |
Systém zapalování | CDI |
Startér | Mechanický nožní |
Převodovka | 5 stupňová se stálým převodem |
Sekundární převod | Řetěz |
Objem palivové nádrže | 8 l |
Objem olejové náplně | 0,8 l |
Podvozek | |
Rám | hliníkový, částečně dvojitý kolébový |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice Upside-down |
Přední zdvih | 300 mm |
Systém zadního odpružení | kyvná vidlice, (kloubové odpružení) |
Zadní zdvih | 315 mm |
Přední brzda | Kotoučová, Ø 250 mm |
Zadní brzda | Kotoučová, Ø 245 mm |
Přední pneumatika | 80/100-21 51M |
Zadní pneumatika | 110/90-19 62M |
Rozměry | |
Délka | 2 147 mm |
Šířka | 827 mm |
Výška | 1 299 mm |
Výška sedla | 976 mm |
Rozvor | 1 446 mm |
Minimální světlá výška | 367 mm |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte