Yamaha YXZ1000E
Pohon zajišťuje tříválec se zdvihovým objemem 998 ccm s vysokým točivým momentem. Stroj je vybaven ochranným a technologicky vysoce pokročilým podvozkem s překalibrovaným odpružením s dlouhou dráhou a kotoučovými brzdami na všech kolech. Model Yamaha YXZ1000R s agresivním designem je jedinečný čistě sportovní stroj side-by-side.
Nastupte do kokpitu stylizovaného jako kabina stíhačky, vklouzněte do anatomické sedačky a připravte se na zrychlení supersportu s jízdními vlastnostmi, které nemají ve své třídě konkurenci a umožňují tak pokořit každý terén.
Model YXZ1000R a speciální edice YXZ1000R SE mění pravidla hry. Jsou připraveny vám předvést zcela novou úroveň. Díky své pokročilé výbavě a vynikajícímu výkonu mění tyto supersportovní modely čtyřkolek side-by-side jednou provždy svět terénních strojů.
YXZ1000E manual (verze SE pouze barva)... 835.000,-Kč
YXZ1000E-T manual homologovaný (verze SE pouze barva) ... 940.000,-Kč
YXZ1000ET Special Edition Sport Shift ... 880.000,-Kč
YXZ1000ET Special Edition Sport Shift homologovaný ... 980.000,-Kč
Doplňky na Yamaha YXZ100 ZDE
Detaily
- První čistě sportovní čtyřkolka side-by-side
- Agresivní a radikální design
- Extrémní výkon motoru a podvozku
- Tříválcový motor s rozvodem DOHC a zdvihovým objemem 998 ccm, nejlepší ve své třídě
- Nejlepší zrychlení a nejvyšší rychlost ve své třídě
- Pětirychlostní sekvenční převodovka ve stylu rallye
- Systém On-Command®, 2WD / 4WD / 4WD s uzávěrkou diferenciálu
- Lehký a hbitý čistě sportovní rám
- Překalibrované tlumiče Fox Podium s extrémně dlouhou dráhou
- Elektrický posilovač řízení (EPS) Yamaha
- Kokpit podobný kabině stíhačky s automobilovou palubní deskou
- Ochranný rám a sluneční stříška
Vysoce výkonný tříválcový motor
Model YXZ1000R, navržený a vyrobený jako čistě sportovní terénní vozidlo, představuje novou úroveň výkonu motoru ve třídě supersportů. S extrémně kompaktním tříválcovým uspořádáním zajišťuje motor s rozvodem DOHC a zdvihovým objemem 998 ccm úchvatné zrychlení až po mezní hranici otáček – vzrušujících 10 500 ot/min. Vytváří tak zcela novou třídu ve světě čtyřkolek side-by-side.
Elektronické vstřikování paliva (EFI)
Trojitá škrticí klapka o průměru 41 mm zajišťuje zásobování motoru palivem vstřikovači se čtyřmi otvory. Okamžitá reakce na plyn poskytuje okamžitý výkon právě tehdy, kdy jej vyžadujete, a dodává jízdě vzrušení.
Pětirychlostní sekvenční převodovka
Pětirychlostní manuální převodovka se zpátečkou doplňuje vysoce výkonný charakter motoru. Sekvenční řazení ve stylu rallye umožňuje extrémně rychlé řazení pro úžasné zrychlení a dovoluje využít výkon a točivý moment právě tehdy a tam, kde je potřebujete. Odolná hnací soustava přenáší výkon na kola s minimálními ztrátami v převodech.
Čistě sportovní podvozek
Lehký a kompaktní speciálně navržený podvozek z ocelových trubek je konstruován s použitím optimalizovaných rozměrů pro zajištění nejlepších jízdních vlastností ve své třídě a vynikající odolnosti. Standardně se montuje ochranný rám se sluneční stříškou, jehož trubková konstrukce nabízí vysokou úroveň bezpečnosti s dobrým výhledem pro řidiče i spolujezdce.
Agresivní design
Karoserie s nízkou přední a vysokou zadní částí, žraločím nosem a masivními tlumiči Fox vyčnívajícími z kapoty dodává stroji agresivní vzhled dravce. Nízká přední část navíc řidiči i spolujezdci zajišťuje vynikající výhled na terén před strojem. Můžete tak vidět a jet tam, kde chcete zažít výjimečný terénní zážitek.
Moderní odpružení
Překalibrované tlumiče Fox typu piggyback – RC2 u modelu R a Podium X2 na modelu SE – poskytují velký 406mm zdvih předních kol a obrovský 432mm zdvih zadních kol a zajišťují tak špičkovou ovladatelnost. Tento systém umožňuje plně nastavit předpětí pružiny, roztažení tlumiče a tlumení při jeho stlačování za nízké i vysoké rychlosti a lze jej nastavit tak, aby si poradil s prakticky každou situací.
27" pneumatiky na 14" ráfcích z hliníkové slitiny
Dvanáctipaprsková kola z lehké hliníkové slitiny s agresivním designem jsou osazena exkluzivními 27" radiálními pneumatikami Yamaha Bighorn 2.0, které nabízejí extrémní výkony při větší světlé výšce. V kombinaci s 245mm kotoučovými brzdami a dvoupístkovými třmeny na všech čtyřech kolech model YXZ vykazuje vysokou úroveň trakce s vynikajícím brzdným výkonem.
Speciální edice
Speciální edice YXZ1000R SE se dodává s karosérií v odstínu Yamaha Racing Blue s bílým krytem a grafikou, která podtrhuje její ryze závodní geny.
Motor | |
Typ motoru | 4T tříválec, royvod DOHC, 4 ventily na válec |
Chlazení motoru | Kapalinou |
Zdvihový objem | 998cc |
Vrtání x zdvih | 80.0 mm x 66.2 mm |
Kompresní poměr | 11.3 : 1 |
Maximální výkon | 0 |
Maximální kroutící moment | 0 |
Systém mazání | Olejová náplň |
Příprava paliva | Trojité Mikuni 41 mm |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | Pětistupňová |
Sekundární převod | Kardan |
Podvozek | |
Systém předního odpružení | Nezávislé dvojité lichoběžníkové s Anti-Sway bar |
Přední zdvih | 412 mm |
Systém zadního odpružení | Nezávislé dvojité lichoběžníkové s Anti-Sway bar |
Zadní zdvih | 432 mm |
Přední brzda | Dual hydraulic disc |
Zadní brzda | Dual hydraulic disc |
Přední pneumatika | Maxxis MU09, AT27x9.00R-14 |
Zadní pneumatika | Maxxis MU09, AT27x9.00R-14 |
Rozměry | |
Délka | 3,121 mm |
Šířka | 1,626 mm |
Výška | 1,834 mm |
Rozvor | 2,300 mm |
Minimální světlá výška | 330 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 699 kg |
Objem palivové nádrže | 34l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte