Cena nebyla zatím stanovena
Supersport Yamaha R1 GYTR
U nového modelu R1 GYTR je dostupná široká škála motorů, šasi a elektronických závodních technologií. Jezdci na okruzích a závodníkovi proto poskytuje možnost vytvořit si vlastní závodní stroj svých snů. Model je k dispozici v prodejnách GYTR PRO. Tento stroj se vyznačuje specifikací připravenou na závody, která byla testována a vyvinuta na vítězných závodních motocyklech Yamaha WorldSBK®, a představuje tak skutečnou změnu.
R1 GYTR má čtyřválcový motor o objemu 998 ccm s klikovým hřídelem crossplane, který je přímým potomkem vítězného závodního motocyklu M1 ze závodů MotoGP. Nerovnoměrná sekvence zapalování zajišťuje lineární točivý moment pro vynikající výkon a vysokou úroveň trakce zadního kola, což vám v kombinaci se sofistikovanou programovatelnou řídicí jednotkou GYTR umožní vyvinout ještě větší rychlost směrem k šachovnicovému praporu.
GYTR znamená Genuine Yamaha technology Racing, což znamená, že každý díl byl vyvinut týmem profesionálních závodních techniků. Nový R1 GYTR je plně připravený superbike určený pouze pro závodní tratě, který je dodáván ve specifikaci připravené pro závody. Tento závodní stroj je vybaven sadou, která zahrnuje inteligentní díly nezbytné pro závodní dráhu a komponenty zvyšující výkon, a posune vás na zcela novou úroveň.
Příslušenství ZDE
Konfigurátor příslušenství ZDE
Nová kapotáž GYTR s přítlačnými křidélky inspirovanými MotoGP
R1 GYTR se dodává s lehkou karbonovou závodní kapotáží vyztuženou skleněným vláknem, která byla speciálně vyvinuta pro snadnou instalaci a optimalizovanou aerodynamiku. Aerodynamická křidélka ve stylu MotoGP umístěná na horní části hlavní kapotáže byla navržena a vyvinuta na základě technické zpětné vazby od továrního závodního týmu Yamaha pro MotoGP. Vytvářejí přítlak a omezují zvedání předního kola modelu R1.
Nová generace předních vidlic KYB
Nové 43mm přední vidlice KYB upside down byly kompletně přepracovány a nyní jsou vybaveny individuálním tlumením odskoku a komprese na levé a pravé noze vidlice s dvoucestným nastavením. Každá noha vidlice je nyní vybavena základním ventilem, který je navržen tak, aby optimalizoval tlak ve válci omezením nebo úplným zamezením průtoku oleje do spodní části vidlice, což má za následek lepší odezvu tlumení, lepší pocit kontaktu a lepší stabilitu ve všech směrech.
Brzdný výkon předních brzd Brembo na nové úrovni
Nový přední brzdový systém s hlavním brzdovým válcem Brembo a třmeny Stylema, který je citlivý a vysoce výkonný, posouvá brzdný výkon modelu R1 GYTR na vyšší úroveň a v kombinaci se závodními destičkami Brembo Z04 zvyšuje brzdný výkon.
Lehký, vysoce výkonný motor CP4
Vysoce výkonný motor CP4 modelu 998 je vybaven exkluzivní technologií klikového hřídele crossplane vyvinutou na základě vítězného závodního motocyklu Yamaha MotoGP. Vyznačuje se nepravidelným intervalem zapalování a poskytuje lineární točivý moment pro vynikající výkon a vysokou úroveň trakce zadního kola, což vám v kombinaci se sofistikovanou technologií elektronického řízení umožní vyvinout ještě větší rychlost směrem k šachovnicovému praporu.
Závodní systém tlumiče a spojovacího potrubí Akrapovič
Titanový výfuk Akrapovic (s novým středovým tlumičem výfuku) pro optimalizovaný výkon a kontrolovaný hluk.
Balíček elektroniky GYTR
Model R1 GYTR je vybaven lehkým kabelovým svazkem GYTR a programovatelnou řídicí jednotkou GYTR, která vám umožní nastavit motocykl tak, abyste dosáhli co nejlepšího výkonu. Jeho sada pokročilé elektroniky umožňuje detailně upravovat nastavení smyku, zdvihu, brzdění motorem a mnoho dalšího, včetně emulátoru GYTR ABS, který vypíná ABS stroje.
Díly šasi GYTR
Specifikace modelu R1 GYTR připravená na závody zahrnuje závodní řídítka a závodní zadní sady pro dokonalou polohu těla a ovladatelnost. Pro větší pohodlí je tento okruhový stroj vybaven bezklíčovým víčkem palivové nádrže, vypínačem a paddockovým stojanem a háky.
Systém pohonu GYTR
Pro optimální účinnost pohonu je model R1 GYTR vybaven závodním řetězem specifikace 520 a kombinací pastorku a rozety 15 zubů/42 zubů. K dispozici je také širší nabídka předních a zadních řetězových kol GYTR, která se přizpůsobí vašim preferencím a trati a která si můžete zakoupit v prodejně GYTR PRO Shop.
Kompaktní rám typu Deltabox a lehký hořčíkový podsedlový rám
Yamaha je světovou jedničkou v konstrukci hliníkových podvozků a ultrakompaktní rám Deltabox s lehkým hořčíkovým podsedlovým rámem modelu R1 GYTR zajišťuje vynikající přesnost vedení v zatáčkách a stabilitu ve vysokých rychlostech. Desetipaprsková hořčíková kola snižují neodpruženou hmotnost a minimalizují rotační hmotu pro citlivé odpružení a snadné změny směru jízdy.
Škrticí klapka APSG ride-by-wire
Systém procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) je aktivován novou high-tech otočnou rukojetí, která zajišťuje přirozený pocit umožňující přesné ovládání. Lehký systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire s pružinou, posuvníkem a převody, který poskytuje plynulý a progresivní pocit a okamžitou odezvu plynu.
K přizpůsobení modelu R1 GYTR je dostupná široká nabídka komponentů GYTR
Specifikaci motocyklu R1 GYTR lze posunout na ještě vyšší úroveň, pokud ho vybavíte dalšími komponenty GYTR nebo high-tech komponenty GYTR PRO, které vyvinuli konstruktéři závodních strojů Yamaha. Řada GYTR PRO, která byla navržena pro vítězný model R1 WorldSBK a pro jezdce závodící v nejvyšších úrovních motorsportu, aby si mohli přizpůsobit svůj závodní stroj, zahrnuje sadu karbonového pomocného rámu, kyvného ramene a palivové nádrže, sadu karbonového krytu, elektroniku Marelli, obrazovku, přístrojovou desku a další prvky, které najdete ve specializovaném obchodě GYTR PRO SHOP.
Motor | |
Typ motoru | 4taktní, 4válcový, DOHC, 4ventilový |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 998 ccm |
Vrtání x zdvih | 79,0 × 50,9 mm |
Kompresní poměr | 13,0 : 1 |
Maximální výkon | 0 |
Maximální kroutící moment | 0 |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Vstřikování paliva |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | hliníkový, Deltabox, Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Přední zdvih | 120 mm |
Systém zadního odpružení | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 120 mm |
Přední brzda | Hydraulická dvoukotoučová Ø 320 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová Ø 220 mm |
Přední pneumatika | 120/70ZR17M/C (58 W) bezdušová |
Zadní pneumatika | 190/55ZR17M/C (75 W) bezdušová |
Rozměry | |
Délka | 2 055 mm |
Šířka | 690 mm |
Výška | 1 165 mm |
Výška sedla | 855 mm |
Rozvor | 1 405 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 201 kg |
Objem palivové nádrže | 17,0 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte