Cena nebyla zatím stanovena
Supersport Yamaha R1 RACE
R1 je ikona. Osvědčil se na závodních tratích, jen za posledních deset let získal titul mistra světa soutěže WorldSBK, dva tituly mistra světa soutěže EWC (Endurance World Championship) a řadu titulů na národní úrovni. Model R1 RACE, inspirovaný motocyklem YZR-M1 MotoGP, dosahuje ještě vyšší úrovně výkonu na trati díky novým aerodynamickým křidélkům, vylepšenému odpružení a brzdovému systému Brembo.
Model R1 RACE je navržen tak, aby na uzavřené trati předvedl skutečné závodní schopnosti modelu R1. Je vybaven špičkovou technologií, která byla vyvinuta na základě poznatků získaných při účasti značky Yamaha na závodech nejvyšší úrovně. Pozoruhodný čtyřválcový motor crossplane o objemu 998 cm3 je přímým potomkem motoru YZR-M1 a propracovaný balíček elektroniky modelu R1 byl vyvinut přímo ve spolupráci se závodními týmy Yamaha.
Aerodynamická křidélka nového vzhledu ve stylu MotoGP maximalizují účinek elektroniky R1, která zabraňuje zvedání předního kola, a zlepšují citlivost přední části a zpětnou vazbu při brzdění a zatáčení. Nabízejí tak špičkové výkony na trati, aniž by byl narušen uhlazený a sugestivní design modelu R1. Model R1 RACE, odvozený od závodních motocyklů a připravený na závodní dráhu, posune vaši jízdu na vyšší úroveň.
Příslušenství ZDE
Konfigurátor příslušenství ZDE
Nová přítlačná křidélka inspirovaná MotoGP
Aerodynamická křidélka ve stylu MotoGP, která jsou umístěna na horní části hlavní kapotáže, byla navržena a vyvinuta na základě technické zpětné vazby od týmu Yamaha Factory Racing MotoGP. Křidélka jsou vyrobena z uhlíkových vláken, aby byla co nejlehčí a zároveň byla zajištěna jejich pevnost a tuhost. Nejenže vytvářejí přítlak, ale také poskytují větší pocit stability a zpětné vazby od přední části stroje.
Nová generace předních vidlic KYB
Nová 43mm přední vidlice KYB upside down byla kompletně přepracována a nyní je vybavena individuálním tlumením odskoku a komprese na levé a pravé noze vidlice s dvoucestným nastavením. Každá noha vidlice je nyní vybavena základním ventilem, který je navržen tak, aby optimalizoval tlak ve válci omezením nebo úplným zamezením průtoku oleje do spodní části vidlice, což má za následek lepší odezvu tlumení, lepší pocit kontaktu a lepší stabilitu ve všech směrech.
Brzdný výkon Brembo nové úrovně
Nový přední brzdový systém s hlavním brzdovým válcem Brembo a třmeny Stylema, který je citlivý a výkonný, posouvá brzdný výkon modelu R1 RACE na vyšší úroveň. Radiální hlavní válec je vybaven pístkem, který se pohybuje ve směru rovnoběžném se zdvihem brzdové hladiny a vyvíjí tlak lineárně podle toho, jak jezdec tiskne páčku. Lehké třmeny Styleme jsou navrženy tak, aby umožňovaly optimalizované proudění vzduchu pro účinné chlazení, což snižuje vadnutí brzd na trati.
Čistě okruhový speciál, všechny silniční komponenty odstraněny
R1 RACE se dodává připravený na závodní trať bez komponentů pro silniční provoz. Nejenže se tím snižuje hmotnost modelu R1, ale také se zvyšuje pohodlí, když jej tlačíte do boxů a jste připraveni poprvé vyrazit na závodní dráhu. Sedlo spolujezdce je nahrazeno speciálním krytem.
Nový přilnavý potah sedla
Zcela nový materiál potahu sedla s novou strukturou nabízí lepší přilnavost a zároveň umožňuje jezdci snadno přenášet váhu. V zatáčkách to jezdci pomáhá cítit větší spojení s motocyklem R1 a přispívá to k pověstnému pocitu stability šasi.
Čtyřválcový motor crossplane o objemu 998 cm3 s lineárním točivým momentem
Klíčovou funkcí čtyřválcového motoru R1 o objemu 998 ccm je klikový hřídel crossplane a nepravidelné pořadí zapalování, které dodává silný lineární točivý moment. Díky vysoce účinnému systému sání spolu se speciálně navrženými jednostranně uloženými vahadly tento motor vyvinutý pro závody poskytuje pozoruhodný výkon v celém rozsahu otáček.
Propracovaný balíček elektroniky
Mezi sofistikované elektronické pomocníky jezdce modelu R1 RACE, řízené inteligentním systémem odvozeným z MotoGP v podobě šestiosé IMU, patří kontrola trakce (TCS), kontrola prokluzu (SCS), kontrola brzd (BC), kontrola zdvihu (LIF), kontrola rozjezdu (LCS) a třírežimový systém řízení brzd motoru (EBM). Kromě toho je model R1 RACE vybaven nejnovějším systémem rychlořazení (QSS) a režimy volby výkonu (PWR) společnosti Yamaha.
Škrticí klapka APSG ride-by-wire
Systém procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) je aktivován novou high-tech otočnou rukojetí, která zajišťuje přirozený pocit umožňující přesné ovládání. Lehký systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire s pružinou, posuvníkem a převody, které poskytují plynulý a progresivní pocit a okamžitou odezvu plynu.
Motor | |
Typ motoru | Elektrický |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 998 ccm |
Vrtání x zdvih | 79,0 × 50,9 mm |
Kompresní poměr | 13,0 : 1 |
Maximální výkon | 998 ccm |
Maximální kroutící moment | 0 |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Vstřikování paliva |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Přední zdvih | 120 mm |
Systém zadního odpružení | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 120 mm |
Přední brzda | Hydraulický dvojitý kotouč, Ø320 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová Ø 220 mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová |
Zadní pneumatika | 190/55 ZR17M/C (75W) bezdušová |
Rozměry | |
Délka | 2 055 mm |
Šířka | 690 mm |
Výška | 1165 mm |
Výška sedla | 855 mm |
Rozvor | 1 405 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 201 kg |
Objem palivové nádrže | 17,0 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte