Cena nebyla zatím stanovena
Supersport Yamaha R6 GYTR
Yamaha R6 dominuje závodům mistrovství světa supersportů řadu let. Nový model R6 GYTR dá protivníkům zabrat ještě více. Model R6 GYTR je vybaven výběrem speciálních závodních komponent značky GYTR® – interních specialistů společnosti Yamaha na tuning – a je stvořený pro jízdu na okruhu.
Model R6 GYTR, který obsahuje širokou škálu závodních dílů GYTR, je navržený pro závodní dráhu a zkonstruovaný tak, aby posunul vaše závodní výkony ve třídě supersportů na vyšší úroveň. Tyto speciální závodní díly včetně řídicí jednotky závodní specifikace, kabelového svazku a sady svíček AIS optimalizují výkon motoru – a titanové potrubí Akrapovič snižuje hmotnost a zvyšuje výkon motoru o objemu 599 ccm ve vysokých otáčkách.
Další závodní vybavení zahrnuje závodní rozety, nastavitelnou závodní zadní sadu se sadou pro obrácené řazení a sadu brzdových vedení z nerezové oceli. Model R6 GYTR, který je k dispozici výhradně u prodejců Yamaha GYTR PRO, je vybavený bílou základní kapotáží a prodejce jej může upravit do vaší osobní závodní barvy a vyladit (za příplatek).
Žádný jiný supersport o objemu 600 ccm se nemůže s modelem Yamaha R6 na závodní trati měřit. Je to nejúspěšnější motocykl v téměř všech mezinárodních a národních seriálech supersportovních motocyklů. Díky několika vítězstvím v mistrovství světa supersportů v posledních letech získal model R6 status legendy. A teď se R6 GYTR chystá vítězství ještě o něco usnadnit.
- Součásti motoru GYTR
- Elektronika GYTR
- Díly šasi GYTR
- Systém pohonu GYTR
- Kapotáž GYTR
- Lehký vysoce výkonný motor o objemu 599 ccm
- Kompaktní rám typu Deltabox a lehký hořčíkový podsedlový rám
- 43mm přední vidlice KYB
- Lehká hliníková palivová nádrž
- Exkluzivně k dispozici v obchodech GYTR PRO
Příslušenství ZDE
Součásti motoru GYTR
R6 GYTR je určený pro jezdce, kteří chtějí dokonalý závodní supersportovní motocykl. Je k dispozici výhradně u prodejců Yamaha GYTR PRO. Je vybavený různými závodními díly GYTR včetně lehkého vysoce výkonného plně titanového výfukového systému Akrapovič – a také sadou svíček AIS a rychlořazením Quick Shifter pro plynulé řazení na plný plyn.
Elektronika GYTR
Pro optimální závodní výkon je tento supersportovní motocykl s vysokými specifikacemi vybavený řídicí jednotkou GYTR, která umožňuje nastavení vstřikování paliva a časování zapalování, a také lehkým kabelovým svazkem, kabelem pro připojení k počítači a emulátorem ABS GYTR.
Díly šasi GYTR
Sady brzdových vedení z nerezové oceli jsou navržené tak, aby poskytovaly trvale silný brzdný výkon – a zadní sada se sadou pro obrácené řazení zajišťuje ideální závodní ergonomii. R6 GYTR je také vybavený vypínačem a bezklíčovým víčkem palivové nádrže.
Systém pohonu GYTR
Systém pohonu modelu R6 GYTR je vybaven lehkým 15zubovým pastorkem, 46zubovou rozetou a závodním řetězem specifikace 520 pro optimální výkon při vysokých rychlostech.
Kapotáž GYTR
Lehká kapotáž ze skelných vláken vyztužených uhlíkem modelu se dodává v bílém základním laku. Obchod Yamaha GYTR PRO vám umožní přizpůsobit motocykl vašim specifickým požadavkům a doplnit jej o vlastní závodní barvy a loga sponzorů (za příplatek).
Lehký vysoce výkonný motor o objemu 599 ccm
Stejně jako každý pohon řady R byl i motor modelu R6 zkonstruován s využitím pokročilých závodních technologií, které byly vyvinuty na strojích Yamaha pro mistrovství světa. Kombinace lehkých kovaných pístů s kompresním poměrem 13,1 : 1 a titanových ventilů vám zajistí vzrušující jízdu a výkon potřebný k vítězstvím v závodech.
Kompaktní rám typu Deltabox a lehký hořčíkový podsedlový rám
Kompaktní hliníkový rám typu Deltabox je vybaven hořčíkovým podsedlovým rámem, který je vyrobený pomocí technologie tlakového lití Yamaha CF pro dosažení maximální pevnosti při minimální hmotnosti. Jeho štíhlé proporce poskytují vynikající ergonomii, která vám umožní zalehnout na motocyklu na rovince, a nízká hmotnost pomáhá zlepšit centralizaci hmotnosti zaručující ostré a citlivé ovládání.
43mm přední vidlice KYB
R6 GYTR se dodává s nejmodernější plně nastavitelnou 43mm přední vidlicí KYB typu R1. Tato technicky vyspělá přední část poskytuje vynikající jízdní vlastnosti se skvělou zpětnou vazbou a významně přispívá k tomu, že tento motocykl patří k nejlépe ovladatelným strojům ve své třídě. Přední zavěšení můžete dále vylepšit několika sadami patron a pružin z řady GYTR.
Lehká hliníková palivová nádrž
Model R6 GYTR je vybaven lehkou hliníkovou palivovou nádrží vytvarovanou tak, aby vám poskytovala velkou míru volnosti pro přesouvání hmotnosti těla a dosažení optimální jízdní pozice. Nádherně tvarovaná 17litrová palivová nádrž, jež doplňuje prvotřídní technické parametry motocyklu, je opatřena hlubokými prohlubněmi pro kolena, díky kterým ji můžete pevně sevřít.
Motor | |
Typ motoru | 4taktní, Paralelní čtyřválec s náklonem dopředu, DOHC, 4ventilový |
Chlazení motoru | Kapalinou chlazený |
Zdvihový objem | 599 ccm |
Vrtání x zdvih | 67,0 × 42,5 mm |
Kompresní poměr | 13,1 : 1 |
Maximální výkon | 87,1 kW (118,4 k) při 14 500 ot./min |
Maximální kroutící moment | 61,7 Nm (6,3 kgm) při 10 500 ot./min |
Systém mazání | zásoba oleje v klikové skříni |
Příprava paliva | Vstřikování paliva |
Typ spojky | mokrá, vícelamelová |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | stálý záběr, 6rychlostní |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | Diamond |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice Ø 43 mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Systém zadního odpružení | kloubové odpružení, kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 120 mm |
Přední brzda | Hydraulická dvoukotoučová Ø 320 mm |
Zadní brzda | Hydraulická jednokotoučová Ø 220 mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17M/C (58W) bezdušová |
Zadní pneumatika | 180/55 ZR17M/C (73W) bezdušová |
Rozměry | |
Délka | 2 040 mm |
Šířka | 695 mm |
Výška | 1 150 mm |
Výška sedla | 850 mm |
Rozvor | 1 375 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 190 kg |
Objem palivové nádrže | 17 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte