Supersport Yamaha R1
Nová aerodynamičtější a agresivnější kapotáž, odvozená od modelu M1, přispívá k jedinečným výkonům. Nová generace LED světel a přepracovaných LED pozičních světel posiluje nekompromisní vzhled motocyklu. Díky novým systémům řízení brzd (Brake Control – BC) a řízení motorové brzdy (Engine Brake Management – EBM) máte vše plně pod kontrolou.
Každý ze sedmi nastavitelných elektronických systémů podpory jízdy je možné doladit během několika sekund pomocí systému YRC. Model Yamaha YZF-R1 se zdokonaleným odpružením, vysoce sofistikovaným motorem EU5 a prémiovými pneumatikami RS11 zvedl laťku na zcela novou úroveň.
Společnost Yamaha Motor Company vyhrála svůj první závod pouhých 10 dní po svém založení. Tato spalující touha po závodech definuje společnost Yamaha dodnes a umožňuje jí vytvářet vysoce výkonné supersportovní motocykly, jako je nejnovější YZF-R1.
- Špičkový vzhled a vynikající kvalita provedení
- Přední kotouče 320 mm, nové brzdové destičky s vysokým třením
- Nejnovější pneumatiky Bridgestone Battlax RS11
- Vylepšená charakteristika předního a zadního odpružení
- Nový ovládací systém brzd (BC) se dvěma režimy ABS při zatáčení
- Vyladěný vysoce účinný motor o objemu 998 ccm splňující normu EU5
- Světlomety a obrysová světla LED nové generace
- Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) se 3 režimy
- Škrticí klapka APSG ride-by-wire
- Optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
Příslušenství ZDE
Konfigurátor příslušenství ZDE
Vylepšený přístrojový panel TFT se systémy EBM a BC
Díky novým ukazatelům pro BC a EBM je špičkový tenkovrstvý tranzistorový LCD displej jednou z nejsofistikovanějších přístrojových desek ve své třídě. Disponuje barevným displejem zobrazujícím širokou škálu informací ve formátu, který se snadno čte. Pokud chcete upravit některý z elektronických ovládacích prvků, jednoduše přepněte na obrazovku YRC a změňte nastavení dle svých požadavků!
Nejnovější pneumatiky Bridgestone Battlax RS11
Ať už je to při agresivní akceleraci, prudkém brzdění, nebo náklonu v plném úhlu, ve své pneumatiky musíte mít naprostou důvěru. Pneumatiky Bridgestone Battlax Racing Street RS11 se vyznačují nově vyvinutým vzorem a speciální směsí a poskytují vám nejvyšší úroveň trakce v kombinaci s vynikajícím zážitkem.
Vysoce kvalitní provedení
Model YZF-R1, který byl vyvinut s využitím technologie osvědčené při závodech a vyroben s použitím nejmodernějších komponentů a lehkých materiálů včetně titanu a magnézia, je vysoce kvalitním motocyklem, který se těší nejvyšší úcty a vyvolává skutečnou radost z vlastnictví. Tak je to ve třídě R zvykem.
Vysoce účinný motor s klikovým hřídelem crossplane
Klíčovou funkcí motoru YZF-R1 o objemu 998 ccm je klikový hřídel crossplane a nepravidelný interval zapalování 270° – 180° – 90° – 180°, který dodává silný lineární točivý moment. Díky novému vysoce účinnému systému sání spolu s nově navrženými jednostranně uloženými vahadly tento pro závody vyvinutý motor poskytuje vyladěný výkon při vysokých otáčkách a splňuje požadavky normy EU5.
Nový systém řízení motorové brzdy (EBM)
Když jste na závodní dráze, ovládání je vším. Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) umožňuje nastavit brzdnou sílu motoru. Pomocí údajů z různých senzorů EBM nastavuje otevření škrticí klapky, časování zapalování a objem vstřikovaného paliva, aby vám umožnil výběr ze tří režimů brzdění motorem, které vyhovují různým jízdním situacím.
Nové brzdové destičky s vysokým třením
Dvojité 320mm přední kotouče YZF-R1 s monoblokovými třmeny jsou známé svým pozoruhodným brzdným účinkem a výkonem a nejnovější model YZF-R1 je nyní vybaven novým materiálem destiček s vysokým třením, díky kterým zastavíte ještě rychleji. To vám umožní prozkoumat plný potenciál tohoto legendárního supersportu.
Nový ovládací systém brzd (BC)
Technologie mění způsob, jakým jezdíme, a nejnovější YZF-R1 obsahuje sedm elektronických řídicích systémů. Nový systém řízení brzd (BC), který disponuje dvěma režimy, analyzuje data, jako je úhel náklonu a zrychlení prokluzu a moduluje tlak hydraulické brzdy, aby se zabránilo zablokování kol.
Nová škrticí klapka APSG ride-by-wire
procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) je aktivován novou otočnou sestavou, která umožňuje lepší interakci mezi jezdcem a strojem. Nový systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire s pružinou, posuvníkem a převodovkou, které poskytují přirozený a progresivní pocit, snižuje hmotnost a poskytuje okamžitou odezvu plynu.
Světlomety LED nové generace
Nový kryt ve stylu M1 je vybaven přepracovanými světlomety LED, které zvýrazňují drsný vzhled nejnovějšího modelu. Nová agresivní maska modelu YZF-R1 obsahuje nová obrysová světla, která posilují bezkonkurenční vzhled motocyklu na silnici a podtrhují jeho závodní design.
Optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
Použitím dat ze širokého spektra senzorů vám systém řízení startu (Launch Control System – LCS) YZF-R1 dává větší kontrolu při startu závodů. Pro ještě rychlejší start byl režim LCS1 upraven tak, aby se aktivoval při 9000 ot./ min. a při otevření škrticí klapky na 41 stupňů.
Motor | |
Typ motoru | Čtyřtaktní řadový čtyřválec, 4 ventily na válec, DOHC |
Chlazení motoru | kapalinou |
Zdvihový objem | 998cc |
Vrtání x zdvih | 79.0 mm x 50.9 mm |
Kompresní poměr | 13.0 : 1 |
Maximální výkon | 147.1 kW (200.0 PS) při 13,500 rpm |
Maximální kroutící moment | 112.4 Nm při 11,500 ot./min |
Systém mazání | Olejová lázeň |
Příprava paliva | Elektronické vstřikování |
Typ spojky | Vícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | Šestirychlostní, se stálým převodem |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | Hliníkový DELTABOX |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice, Ø 43 mm |
Přední zdvih | 120 mm |
Systém zadního odpružení | Kyvná vidlice, centrální pružící a tlumící jednotka s přepákováním |
Zadní zdvih | 120 mm |
Přední brzda | Dvoukotoučová, Ø 320 mm |
Zadní brzda | Jednokotoučová, Ø 220 mm |
Přední pneumatika | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Zadní pneumatika | 190/55 ZR17M/C (75W) |
Rozměry | |
Délka | 2,055 mm |
Šířka | 690 mm |
Výška | 1,150 mm |
Výška sedla | 855 mm |
Rozvor | 1,405 mm |
Minimální světlá výška | 130 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 199 kg |
Objem palivové nádrže | 17 l |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte