Supersport Yamaha R3
Volá vás svět řady R. Model R3 je poháněn vysokootáčkovým motorem EU5 o objemu 321 ccm. Je plně vybaven širokou škálou klíčových prvků, které zajišťují vynikající výkon a zároveň prvotřídní kvalitu a neokoukaný vzhled. Jde o vrcholný lehký supersport společnosti Yamaha v kategorii A2
Štíhlá a sportovní karoserie modelu R3 je vybavena centrálním přívodem vzduchu, který je inspirován ikonickým vítězným závodním strojem Yamaha M1 MotoGP®. Jeho radikální vzhled, aerodynamická závodní kapotáž a agresivní dvojité LED světlomety podtrhují ryzí DNA řady R a dělají z něj nejžádanější stroj o objemu 300 ccm na silnicích i závodních tratích.
Nová špičková 37mm obrácená přední vidlice KYB zaručuje citlivější odpružení a sledování povrchu. Kombinace nízké palivové nádrže a nízkých řídítek zajišťuje modelu R3 ergonomickou jízdní pozici s dostatkem pohodlí a přesné ovládání stroje. Jste připraveni vstoupit do světa řady R.
- Nový agresivní styl předního krytu a štítu ve stylu YZF-R1
- Radikální nový vzhled inspirovaný motocyklem YZR-M1 MotoGP®
- Lehký supersportovní motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2
- Vysokootáčkový motor o objemu 321 ccm s agresivním výkonem
- Nové dva přední LED světlomety inspirované modelem YZF-R1
- Štíhlý a lehký podvozek vyznačující se hbitostí a sportovní ovladatelností
- Snížená palivová nádrž a upravená poloha řídítek
- Nová obrácená 37mm přední vidlice KYB
- Lehká kola se supersportovními pneumatikami
- Účinný brzdový systém s ABS
- Nový digitální multifunkční přístrojový panel LCD
- Vyvážené rozložení hmotnosti 50/50
Konfigurátor příslušenství
Příslušnství ZDE
Radikální nový vzhled inspirovaný motocyklem YZR-M1 MotoGP®
YZF-R3 pro rok 2019 s novou kapotáží a ergonomií inspirovanou strojem MotoGP® YZR-M1 je štíhlejší, aerodynamičtější a lépe vyladěný než všichni jeho předchůdci. Sání vzduchu ve stylu YZR-M1 dodává tomuto kompaktnímu supersportovnímu motocyklu závodní vzhled. Nový YZF-R3 se zcela novou kapotáží, přepracovanou ergonomií a zdokonalenými systémy odpružení je připraven na okruhy.
Kapotáž inspirovaná modelem YZF-R1
Tento motocykl s nepřehlédnutelnou maskou, novým předním krytem a štítem inspirovaným legendárním modelem YZF-R1 skvěle zapadá do řady R. Dva LED světlomety a středové sání vzduchu spolu s aerodynamickým krytem v křížovém uspořádání maximalizují proudění chladicího vzduchu k motoru. Díky tomu je tento stroj králem supersportovních motocyklů s objemem do 300 ccm pro řidičské oprávnění skupiny A2.
Vysokootáčkový motor o objemu 321 ccm
Motor YZF-R3 s kompresním poměrem 11,2 : 1, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válce (DOHC) a čtyřventilovými hlavami válců je vyvinut s ohledem na vysokou hodnotou maximálních otáček a velkým výkonem v otáčkách. Tento špičkový motor s maximálním výkonem 30,9 kW / 42 ks při 10 750 ot./min. poskytuje úžasné zrychlení pro vzrušující zážitek z jízdy a vysoký výkon ve velkém rozsahu otáček.
Lehký supersportovní motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2
Ať už jste jezdec s řidičským oprávněním skupiny A2 nebo hledáte špičkový lehký supersportovní motocykl, model YZF-R3 nabízí technologie, výkon a styl, které hledáte. Tento motocykl s ryzí závodní DNA vyvinutý se stejným přístupem bez kompromisů, jaký provází všechny modely řady R, vás vždycky dokáže nadchnout.
Štíhlý a lehký sportovní podvozek
Kompaktní a lehký rám je vyroben z oceli s vysokou pevností v tahu, která se vyznačuje optimálně vyváženým poměrem pevnosti a tuhosti. Pro dosažení sportovního a výjimečně hbitého ovládání má model YZF-R3 kratší rozvor. Rozložení hmotnosti vpředu/vzadu, které činí téměř 50/50, a přístupná výška sedla jsou zárukou vyvážené jízdy.
Přední LED světlomety inspirované modelem YZF-R1
Nový přední kryt je vybaven světlomety ve stylu YZF-R1, který podtrhují silné genetické vazby motocyklu YZF-R3 na větší modely řady R. Nové dva světlomety využívající výkonnou a trvanlivou technologii LED zlepšují viditelnost i osvětlení s minimální spotřebou energie a dodávají motocyklu nový radikální vzhled.
Obrácená 37mm přední vidlice KYB
Model YZF-R3 přichází v roce 2019 se zcela novou 37mm obrácenou přední vidlicí s optimalizovaným nastavením pružení a tlumení. Tato nová konstrukce má větší plochu povrchu trubek teleskopické vidlice a významně zlepšuje její tuhost. Výsledkem je sportovní stabilita přední části stroje a sledování povrchu bez ztráty pohodlí obvyklého u cestovních strojů. Nová horní část inspirovaná modelem YZR-M1 potrhuje celkový radikální styl.
Snížená palivová nádrž a poloha řídítek
Ergonomie nového modelu YZF-R3 v novém uspořádání se sníženou palivovou nádrží a řídítky vám poskytne lepší jízdní zážitky. Tato upravená poloha při jízdě je nejen nesmírně pohodlná, ale zároveň vám umožňuje lépe sevřít stroj mezi koleny a získat tak větší jistotu, zejména když se na závodním okruhu ukryjete za modernizovaný agresivní štít.
Účinný brzdový systém s ABS
Přední plovoucí brzda s kotoučem o průměru 298 mm zaručuje výjimečné zpomalení s velmi citlivou odezvou brzdové páčky a zadní brzda s 220mm plovoucím kotoučem zajišťují vynikající brzdný účinek vzadu. Jezdec na motocyklu YZF-R3 s antiblokovacím brzdným systémem (ABS) může jezdit s jistotou, i když je na vlhkém nebo kluzkém povrchu nižší trakce.
Lehká kola se supersportovními pneumatikami
kola s pěti páry tenkých litých paprsků vpředu s pneumatikou 110/70-17 s novým vzorkem a vzadu s radikální pneumatikou 140/70-17 dotvářejí štíhlý vzhled motocyklu řady R. Tato litá hliníková kola s lehkými dutými osami jsou pevná i stylová a minimalizují neodpruženou hmotnost, která zlepšuje a zpřesňuje ovládání.
Vyvážené rozložení hmotnosti 50/50
Díky umístění motoru a celkovým rozměrům nabízí YZF-R3 ABS rozložení hmotnosti vpředu/vzadu v poměru téměř 50/50. To je obecně považováno za ideální pro supersportovní motocykly, protože zaručuje větší hbitost, snadnou ovladatelnost a lepší vnímání povrchu.
Digitální multifunkční přístrojový panel
Kromě nového agresivního stylu přináší model YZF-R3 pro rok 2019 modernizovaný multifunkční přístrojový panel LCD, který řidiče informuje o zařazeném převodovém stupni, množství paliva, aktuální a průměrné spotřebě paliva, teplotě vody, aktuálním čase a intervalu výměny oleje – vše v přehledném, moderním uspořádání.
Motor | |
Typ motoru | Čtyřtaktní dvouválec, 4 ventily na válec, DOHC |
Chlazení motoru | Kapalinou |
Zdvihový objem | 321cc |
Vrtání x zdvih | 68.0 mm x 44.1 mm |
Kompresní poměr | 11.2 : 1 |
Maximální výkon | 30.9 kW při 10,750 rpm |
Maximální kroutící moment | 29.6 Nm při 9,000 ot./min |
Systém mazání | Olejová lázeň |
Příprava paliva | Elektronické vstřikování |
Typ spojky | Vícelamelová v olejové lázni |
Systém zapalování | TCI |
Startér | Elektrický |
Převodovka | Šestistupňová |
Sekundární převod | Řetěz |
Podvozek | |
Rám | typ Deltabox |
Systém předního odpružení | Teleskopická vidlice |
Přední zdvih | 130 mm |
Systém zadního odpružení | Centrální pružící a tlmící jednotka |
Zadní zdvih | 125 mm |
Přední brzda | Jednokotoučová, Ø 298 mm |
Zadní brzda | Jednokotoučová Ø 220 mm |
Přední pneumatika | 110/70-17M/C 54H (Tubeless) |
Zadní pneumatika | 140/70-17M/C 66H (Tubeless) |
Rozměry | |
Délka | 2,090 mm |
Šířka | 720 mm |
Výška | 1,135 mm |
Výška sedla | 780 mm |
Rozvor | 1,380 mm |
Minimální světlá výška | 160 mm |
Hmotnost (vč. náplní) | 169 kg |
Objem palivové nádrže | 14.0 L |
Skladem | ||
---|---|---|
Dostupnost na dotaz |
Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte