Supersport Yamaha R3
cena 164990,– Kč

Supersport Yamaha R3

Volá vás svět řady R. Model R3 je poháněn vysokootáčkovým motorem EU5 o objemu 321 ccm. Je plně vybaven širokou škálou klíčových prvků, které zajišťují vynikající výkon a zároveň prvotřídní kvalitu a neokoukaný vzhled. Jde o vrcholný lehký supersport společnosti Yamaha v kategorii A2

Štíhlá a sportovní karoserie modelu R3 je vybavena centrálním přívodem vzduchu, který je inspirován ikonickým vítězným závodním strojem Yamaha M1 MotoGP®. Jeho radikální vzhled, aerodynamická závodní kapotáž a agresivní dvojité LED světlomety podtrhují ryzí DNA řady R a dělají z něj nejžádanější stroj o objemu 300 ccm na silnicích i závodních tratích.

Nová špičková 37mm obrácená přední vidlice KYB zaručuje citlivější odpružení a sledování povrchu. Kombinace nízké palivové nádrže a nízkých řídítek zajišťuje modelu R3 ergonomickou jízdní pozici s dostatkem pohodlí a přesné ovládání stroje. Jste připraveni vstoupit do světa řady R.

  • Nový agresivní styl předního krytu a štítu ve stylu YZF-R1
  • Radikální nový vzhled inspirovaný motocyklem YZR-M1 MotoGP®
  • Lehký supersportovní motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2
  • Vysokootáčkový motor o objemu 321 ccm s agresivním výkonem
  • Nové dva přední LED světlomety inspirované modelem YZF-R1
  • Štíhlý a lehký podvozek vyznačující se hbitostí a sportovní ovladatelností
  • Snížená palivová nádrž a upravená poloha řídítek
  • Nová obrácená 37mm přední vidlice KYB
  • Lehká kola se supersportovními pneumatikami
  • Účinný brzdový systém s ABS
  • Nový digitální multifunkční přístrojový panel LCD
  • Vyvážené rozložení hmotnosti 50/50

 


Konfigurátor příslušenství

Příslušnství ZDE


 

Radikální nový vzhled inspirovaný motocyklem YZR-M1 MotoGP®

YZF-R3 pro rok 2019 s novou kapotáží a ergonomií inspirovanou strojem MotoGP® YZR-M1 je štíhlejší, aerodynamičtější a lépe vyladěný než všichni jeho předchůdci. Sání vzduchu ve stylu YZR-M1 dodává tomuto kompaktnímu supersportovnímu motocyklu závodní vzhled. Nový YZF-R3 se zcela novou kapotáží, přepracovanou ergonomií a zdokonalenými systémy odpružení je připraven na okruhy.

Kapotáž inspirovaná modelem YZF-R1

Tento motocykl s nepřehlédnutelnou maskou, novým předním krytem a štítem inspirovaným legendárním modelem YZF-R1 skvěle zapadá do řady R. Dva LED světlomety a středové sání vzduchu spolu s aerodynamickým krytem v křížovém uspořádání maximalizují proudění chladicího vzduchu k motoru. Díky tomu je tento stroj králem supersportovních motocyklů s objemem do 300 ccm pro řidičské oprávnění skupiny A2.

Vysokootáčkový motor o objemu 321 ccm

Motor YZF-R3 s kompresním poměrem 11,2 : 1, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válce (DOHC) a čtyřventilovými hlavami válců je vyvinut s ohledem na vysokou hodnotou maximálních otáček a velkým výkonem v otáčkách. Tento špičkový motor s maximálním výkonem 30,9 kW / 42 ks při 10 750 ot./min. poskytuje úžasné zrychlení pro vzrušující zážitek z jízdy a vysoký výkon ve velkém rozsahu otáček.

Lehký supersportovní motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2

Ať už jste jezdec s řidičským oprávněním skupiny A2 nebo hledáte špičkový lehký supersportovní motocykl, model YZF-R3 nabízí technologie, výkon a styl, které hledáte. Tento motocykl s ryzí závodní DNA vyvinutý se stejným přístupem bez kompromisů, jaký provází všechny modely řady R, vás vždycky dokáže nadchnout.

Štíhlý a lehký sportovní podvozek

Kompaktní a lehký rám je vyroben z oceli s vysokou pevností v tahu, která se vyznačuje optimálně vyváženým poměrem pevnosti a tuhosti. Pro dosažení sportovního a výjimečně hbitého ovládání má model YZF-R3 kratší rozvor. Rozložení hmotnosti vpředu/vzadu, které činí téměř 50/50, a přístupná výška sedla jsou zárukou vyvážené jízdy.

Přední LED světlomety inspirované modelem YZF-R1

Nový přední kryt je vybaven světlomety ve stylu YZF-R1, který podtrhují silné genetické vazby motocyklu YZF-R3 na větší modely řady R. Nové dva světlomety využívající výkonnou a trvanlivou technologii LED zlepšují viditelnost i osvětlení s minimální spotřebou energie a dodávají motocyklu nový radikální vzhled.

Obrácená 37mm přední vidlice KYB

Model YZF-R3 přichází v roce 2019 se zcela novou 37mm obrácenou přední vidlicí s optimalizovaným nastavením pružení a tlumení. Tato nová konstrukce má větší plochu povrchu trubek teleskopické vidlice a významně zlepšuje její tuhost. Výsledkem je sportovní stabilita přední části stroje a sledování povrchu bez ztráty pohodlí obvyklého u cestovních strojů. Nová horní část inspirovaná modelem YZR-M1 potrhuje celkový radikální styl.

Snížená palivová nádrž a poloha řídítek

Ergonomie nového modelu YZF-R3 v novém uspořádání se sníženou palivovou nádrží a řídítky vám poskytne lepší jízdní zážitky. Tato upravená poloha při jízdě je nejen nesmírně pohodlná, ale zároveň vám umožňuje lépe sevřít stroj mezi koleny a získat tak větší jistotu, zejména když se na závodním okruhu ukryjete za modernizovaný agresivní štít.

Účinný brzdový systém s ABS

Přední plovoucí brzda s kotoučem o průměru 298 mm zaručuje výjimečné zpomalení s velmi citlivou odezvou brzdové páčky a zadní brzda s 220mm plovoucím kotoučem zajišťují vynikající brzdný účinek vzadu. Jezdec na motocyklu YZF-R3 s antiblokovacím brzdným systémem (ABS) může jezdit s jistotou, i když je na vlhkém nebo kluzkém povrchu nižší trakce.

Lehká kola se supersportovními pneumatikami

kola s pěti páry tenkých litých paprsků vpředu s pneumatikou 110/70-17 s novým vzorkem a vzadu s radikální pneumatikou 140/70-17 dotvářejí štíhlý vzhled motocyklu řady R. Tato litá hliníková kola s lehkými dutými osami jsou pevná i stylová a minimalizují neodpruženou hmotnost, která zlepšuje a zpřesňuje ovládání.

Vyvážené rozložení hmotnosti 50/50

Díky umístění motoru a celkovým rozměrům nabízí YZF-R3 ABS rozložení hmotnosti vpředu/vzadu v poměru téměř 50/50. To je obecně považováno za ideální pro supersportovní motocykly, protože zaručuje větší hbitost, snadnou ovladatelnost a lepší vnímání povrchu.

Digitální multifunkční přístrojový panel

Kromě nového agresivního stylu přináší model YZF-R3 pro rok 2019 modernizovaný multifunkční přístrojový panel LCD, který řidiče informuje o zařazeném převodovém stupni, množství paliva, aktuální a průměrné spotřebě paliva, teplotě vody, aktuálním čase a intervalu výměny oleje – vše v přehledném, moderním uspořádání.

parametry
Motor
Typ motoru Čtyřtaktní dvouválec, 4 ventily na válec, DOHC
Chlazení motoru Kapalinou
Zdvihový objem 321cc
Vrtání x zdvih 68.0 mm x 44.1 mm
Kompresní poměr 11.2 : 1
Maximální výkon 30.9 kW při 10,750 rpm
Maximální kroutící moment 29.6 Nm při 9,000 ot./min
Systém mazání Olejová lázeň
Příprava paliva Elektronické vstřikování
Typ spojky Vícelamelová v olejové lázni
Systém zapalování TCI
Startér Elektrický
Převodovka Šestistupňová
Sekundární převod Řetěz
Podvozek
Rám typ Deltabox
Systém předního odpružení Teleskopická vidlice
Přední zdvih 130 mm
Systém zadního odpružení Centrální pružící a tlmící jednotka
Zadní zdvih 125 mm
Přední brzda Jednokotoučová, Ø 298 mm
Zadní brzda Jednokotoučová Ø 220 mm
Přední pneumatika 110/70-17M/C 54H (Tubeless)
Zadní pneumatika 140/70-17M/C 66H (Tubeless)
Rozměry
Délka 2,090 mm
Šířka 720 mm
Výška 1,135 mm
Výška sedla 780 mm
Rozvor 1,380 mm
Minimální světlá výška 160 mm
Hmotnost (vč. náplní) 169 kg
Objem palivové nádrže 14.0 L
Vyberte si Vaši velikost
Skladem
Dostupnost na dotaz prodej

Kontakt Pro informace o dostupnosti zboží nás kontaktujte

galerie Supersport Yamaha R3:

Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3 Supersport Yamaha R3